בריאן אדמס נגד מיסיסיפי

יממה לאחר שברוס ספרינגסטין החליט לבטל הופעה שהייתה אמורה להתקיים בצפון קרוליינה מכיוון שהמדינה העבירה חוק שפוגע בקהילה ההומו לסבית, היום (שני) מתברר כי בריאן אדמס הולך בדרכו.



הזמר הקנדי ביטל הופעה במיסיסיפי ארה"ב במחאה על חוק נגד הקהילה שעבר במדינה. לפי החוק בעלי עסקים, יחידים וארגונים, יכולים למנוע שירות מחברי הקהילה הגאה, מאמהות חד הוריות ומכל מי שפוגע באדם בעל אמונה דתית חזקה.



בהודעה שפרסם אדמס, נכתב כי הזמר אינו יכול להופיע במדינה בה זכויות אזרח בסיסיות נשללות מאנשים, בגלל נטייתם המינית. עוד הוסיף אדמס כי בעזרת קולו הוא עומד לצד חבריו מהקהילה, ומקווה כי המדינה תתעשת. לדבריו, רק אז יוכל להגיע ולהופיע בה כמתוכנן.



הנשיקה הלוהטת של קניה


אין ספק שקניה ווסט אוהב להיות במרכז העניינים ולייצר כותרות, יחד עם זאת, את התקרית הבאה הוא ככל הנראה היה מעדיף לשכוח. אמן גרפיטי אוסטרלי בשם סקוט מארש בחר להקדיש לווסט קיר שלם על בניין בסידני. במחווה שונה ולא שגרתית, החליט ללגלג על האהבה העצמית של קניה, ולצייר את ווסט מתנשק... עם עצמו.



הזמר פחות התלהב מהיצירה, ושלח באמצעות נציג בקשה אל האומן את המסר החד משמעי "אנא הסר את הציור". מארש לא התבלבל ואמר שיסיר את היצירה רק אם ווסט ירכוש ממנו העתק של העבודה, בשווי מאה אלף דולרים. לא ברור האם ווסט שילם לו מכיסו הפרטי, אבל העברת הכסף אכן בוצעה, ואם אתם מעוניינים לצפות בנשיקה הלוהטת של קניה עם קניה היכנסו לעמוד האינסטגרם של סקוט מארש.