אין ספק ששיחות עם נציגי שירות לקוחות הן כמעט אף פעם לא קלות. אבל כשאת מדונה, ואת צריכה לשכנע את הנציג שמשוחח איתך שאת ב-א-מ-ת מדונה – זה מתסכל אפילו יותר. הזמרת העלתה לאינסטגרם שלה סלפי בו היא נראית לא מרוצה, ומתוסכלת במיוחד, אחרי ששוחחה ארוכות עם נציג של חברת שילוח גדולה, שפשוט לא האמין שהיא באמת מדונה – ולא הסכים לשחרר לה את החבילה שהזמינה.





לזכותו של הנציג ייאמר, כי מה הסיכוי שזו באמת תהיה מדונה, ולא מישהו שרוצה להתבדח על חשבונו? אבל הפעם, המציאות הייתה שונה, והזמרת פשוט לא הצליחה לגרום לו להאמין לה – מה שהוביל אותה להעלות את התמונה לרשת.





סוף טוב הכל טוב, זמן קצר לאחר פרסום הפוסט מדונה קיבלה פנייה רשמית מחברת השילוח שטיפלה בעניין והעבירה את החבילה ליעדה, ומה עם הנציג, אתם תוהים? ובכן, נראה שהוא זכה בסיפור טוב שילווה אותו וודאי עוד שנים רבות.