מסדרונות חברת ההפקות "ענני תקשורת", המפיקה את התוכנית "בא לחדש לכם", שעל הפורמט שלה, כביכול, נוצר סרטון התדמית של מושיק גלאמין לשרה וביבי, ניסו לשמור על איפוק והומור. אף אחד שם לא שיער שמהתוכנית, שהפכה למותג מנצח של ערוץ 2 וערוץ החיים הטובים, וחרתה על דגלה עשיית טוב לבתים ואנשים, תפרוץ סערה שתטלטל קשות את מערכת הבחירות לכנסת ה-20 .
 
"כן, הופתעתי", מודה שרון למברגר, מנכ"ל "ענני תקשורת". "אני חושב שאם הייתה תוכנית מיוחדת שבה מושיק היה מגיע לבית משפחת נתניהו, עושה באמת חידוש לבית ומייעץ לשרה לגבי חדר האורחים, הסלון וחדר העבודה, זה היה מתקבל יותר טוב. ברגע שזה הפך למשהו פוליטי, באופן טבעי יש הרבה ביקורת.

אני מקווה שמושיק לא נפגע כאיש מקצוע, כי הוא רק רצה לעשות טוב. אני רק לא מבין איך יש בבית הזה צוות כל כך גדול של עוזרים, עוזרות, אב בית וכו', שעובר לסדר היום על דלת חורקת. קצת שמן וזה עובר".
 
אין לכם שום בעיה עם מה שגלאמין עשה?

"'ענני תקשורת' סיימה להפיק השנה את התוכנית. אני לא חושב שמישהו ייפגע מכך. בסך הכל אנשים מבינים שהיה כאן סוג של גימיק, ולא תכנית מקצועית. המוצר והתוכנית לא נפגעו. בסך הכל מושיק אדם מקצועי ואהוב. הוא זיהה פוטנציאל טוב והלך על זה".
 
דיברת עם גלאמין מאז פרסום הסרטון?
"לא. ניסיתי, אבל הוא לא ענה. עקבתי אחרי התגובות והתרשמתי שמושיק קיבל יחסי ציבור וחשיפה ענקית לקראת העונה הבאה".
 
גלאמין ביטא פעם דעות פוליטיות?
"לא זכורות לי התבטאויות פוליטיות שלו. גם כאן אין. מדובר בסך הכל בגימיק נחמד. כל אחד מהצדדים רצה לעשות טוב. יש כאלה שלא אהבו איך שרה הציגה את הדברים, ויש כאלה שלא אהבו שמושיק השתתף בגימיק. בקרוב נתניהו נוסע לוושינגטון כדי לנאום על האיום האיראני, אז נחמד שאנחנו עוסקים בשיפוצים".