תכנית המוזיקה "אקס פקטור" הגיעה אמש לסיומה ובמקום שכולם ידברו על הזוכה, דניאל יפה, כולם הבוקר (ראשון) מדברים על מה לבשה בר רפאלי.



אז לפני שנתייחס לבגדים המזעזעים יותר או פחות שלבשה הברבורה, נחמיא למנצחת הגדולה יפה, שהרשימה בביצוע ענק לשירו של מייקל ג'קסון "The Earth", אבל כמו תמיד לא כולם היו מרוצים ובין התגובות ה"תומכות" ניתן למצוא גולשת שטענה כי זה משחק מכור: "הכל מכור, יוסי יתקדם יותר ממנה חכו תיראו לכל התומכים שלה". גולשת אחרת טענה כי "לא מגיע לה בכלל מגיע לאנה".

אבל אל דאגה, מהצד השני היו תגובות מעודדות יותר: "מדהימה, עכשיו בכל הכח לפצוח בקריירה רוצה כבר לשמוע שירים שלך", או את שירז שסיכמה: "כל מי שאומר פה שהכל מכור הוא לא יודע לפרגן בשיט! לדניאל יפה היה מגיע לזכות בדיוק כמו ליוסי אבל זה שמישהי שלא רציתם שתזכה והיא זכתה לא אומר שהכל מכור, תתפלאו יש אנשים שלא אוהבים את יוסי שיטרית ובדיוק להפך! כל הכבוד לך דניאל את תותחית!".




דניאל יפה בביצוע הגמר. צילום: צילום מסך

ועם כל הכבוד לדניאל, בואו נדבר על סוגיית הלבוש של רפאלי שמעסיקה אנשים רבים. רפאלי החליפה לאורך התכנית שתי תלבושות. בתחילת הערב היא עלתה לבמה במה שאחת הגולשות כינתה: "חליפת צלילה" והוסיפה כי הדוגמנית "התחפשה גם לפאוור ריינג'רס".




רפאלי יצאה לצלול? צילום: אינסטגרם


לקראת סוף הערב, הבינלאומית שלנו החליפה לחצאית קצרצרה עם טופ מנצנץ וצופי התכנית רצו לדעת "מי זה העיוור שהלביש את בר?!?!". גולש אחר יצא להגנתה וכתב: "איזה אנשים קנאים לא יאמן. הכי פתטי זה שאתם שקופים ועוד יותר מוציא אתכם עלובים. היא היתה לבושה מושלם וגם אם היא תשים על עצמה שק יוטה היא עדיין תהיה פצצת על. אז לכל הקנאים, מילים רעות לא יעשו אתכם משהו שמתקרב לדבר היפה הזה שנקרא בר רפאלי".



נשאר לנו רק להסכים עם הגולש האדיב ולהודות שלדעתנו רפאלי תמיד מהממת - עם חליפת צלילה או חצאית מנצנצת.




מנצנצת. בר רפאלי. צילום: אינסטגרם


סתם החלטנו לפנק אתכם. צילום: אינסטגרם