שקרים ותככים ב"אקס פקטור" בריטניה.


אם חשבתם שגמר התכנית בארץ, בה בר רפאלי לבשה תלבושות שגררו ביקורת היה איזשהו שיא בפורמט המוסיקלי, חכו שתשמעו מה קרה בתכנית הבריטית.



האנה קילמיסטר, אחת מהמתמודדות בתכנית המשודרת בממלכה הבריטית, טענה כי אין לה כל ניסיון בעמידה על הבמה ושהיא דחתה את קריירת השירה שלה בגלל מורים שזלזלו בה והורידו לה את הביטחון.



אך מה שהצופים בבית לא ידעו, זה שהיא השתתפה כזמרת ליווי בתכנית ריאליטי מוסיקה אחרת: " Britain's Got Talent" ובנוסף היא הופיעה עם הרכב אנגלי ידוע של סיימון קאוול, השופט הבכיר בתכנית.



קילמיסטר באודישן. צילום: מתוך ה"דיילי מייל"

קילמיסטר בת ה-30, אמרה במהלך האודישן כי היא בילתה זמן רב בחווה של משפחתה בין הפרות, החזירים והתרנגולות משום שאיבדה תקווה שיום אחד תהיה זמרת.

לא ברור מה היא חשבה לעצמה. בעידן בו הכל חשוף וידוע, היא הייתה צריכה לדעת שהתרמית שלה עלולה להיחשף ואכן, דקות ספורות לאחר שהאודישן שלה שודר, נחשפו קורות החיים שלה באינטרנט ושם התברר כי קילימיסטר מרגישה קצת יותר בנוח באור הזרקורים מאשר בחיק הטבע, כפי שהיא אמרה.

בין שלל "התגליות" על קילמיסטר, פורסם כי היא שיחקה במחזות זמר שונים, לרבות בתפקיד הראשי של אווה פרון, בסיבוב הופעות עולמי של אוויטה.

בנוסף גם לא מובן איך היא לא חשבה שיגלו שיש לה אתר אינטרנט משלה, שם היא תיארה איך למדה תיאטרון מוסיקלי ושירה קלאסית באקדמיה יוקרתית של מחול ודרמה ושיחקה בהפקות של אליס בארץ הפלאות, ג'ק ושיח האפונים ועוד.

לאחר האודישן, בו השופטים העירו לה כי היא לא לבושה כ"נערת כפר" כפי שהיא מתארת את עצמה, היא קיבלה מחיאות כפות סוערות והשופט הראשי סיימון קאוול, איתו כאמור עבדה בעבר, אמר שהוא היה "המום. לא ציפיתי לזה".

עוד לא ברור מה יעלה בגורלה, אבל נקווה שלשם ההגינות, היא לא תופיע בתכנית המיועדת למתמודדים בלי ניסיון.