ג'ני צ'רוואני הודחה אתמול סופית והצטרפה לחבר המושבעים. השורדת הכי חזקה על האי לא הייתה חזקה בחישוב מהלכים ולא השכילה להבין שנאמנות לברית היא אחד האמצעים לשרוד במשחק. 


דנה ברגר יצאה "פארש" כי שיקרה שהיא בכלל לא תכננה עם ג'ני להדיח את טילטיל. כוכבי חשף אותה עירום ועריה בפני כולם כשהוא קרא לה הזומבי האמיתי שלאורך כל העונה לא הצליחה בשום משימה ושרדה רק בגלל תככים ובגידות בבריתות כאלה ואחרות. כוכבי אמנם צדק, כי חוץ משמלה קצרצרה קשורה מסביב לירכיה שהעניקה לה חזות הרואית של ציידת מתקופת האדם הקדמון, לא הצליחה דנה להחזיק מעמד באף אחת מהמשימות. היא גם חשבה שהיא עובדת על כולם כשהיא הציעה ללירון הזומבית לבחור בה לדו קרב: "תבחרי בי ותראי איך אני מנצחת אותך ומוציאה אותך מהמשחק". מה אכפת היה לה להשוויץ שהיא תכניע את לירון, כשהיא יודעת שלירון ממילא תבחר בטילטיל לדו קרב?  
 
אולם האם כוכבי שהאשים את דנה בתחמנות, לא שיקר בעצמו כאשר נתן את המילה שלו לג'ני וללירון שהוא יצביע נגד דנה? והאם כוכבי לא שיקר כאשר החמיא אמש לטילטיל שהוא ראוי למלוא ההערכה כי הגיע בכוחות עצמו לשלב כל כך מתקדם, כאשר רק בשבוע שעבר הוא לעג לו שהוא הגיע עד הלום בזכות רוסלנה?


גם לא ראיתי שכוכבי, שחיקה את המבטא של הודא אחרי ההדחה שלה והשמיץ אותה על ששיקרה לכולם שיש לה פסלון חסינות, השמיץ באותה מידה גם את לירון שעשתה להם את אחד התרגילים הכי מסריחים מכול העונות. להיפך, הוא החמיא לה על היוזמה והיצירתיות. 
 
אותה לירון, האימא של התחמניות, החליטה לפתע להפוך למאמי הלאומית, הסתכלה ישר למצלמה רגע אחרי ששמה את הפתק עם השם של דנה, ובלי למצמץ הביעה מורת רוח מדנה השקרנית והבוגדת. אפשר היה לקבל את זה עם יותר מוסר כפול?  

גם רוסלנה שכל כך נעלבה מג'ני הבוגדת שרצתה להדיח את טילטיל, שיקרה כאשר עשתה ברית סתרים עם טיטי ובעצם העמידה בסכנה את ג'ני ואת דנה. 
ההפקה אף היא שיקרה לנו כאשר התיימרה למכור לנו ריאליטי, ובמקומה קיבלנו הצגה מבוימת, לעיתים בצורה מלאכותית ומוגזמת. כמו דברי העידוד של טיטי לכוכבי שהתחרה בג'ני במשימת החסינות: "אתה אלוף כוכבי, אתה מלך, אתה מנצח, קטן עליך, תחזיק מעמד", שהוקלטו והושמעו שוב ושוב.
 
אף לא אתפלא שההפקה, המתערבת הסדרתית יצאה למבצע "להציל את נמו" וגרמה לחשיפת המזימה של ג'ני ודנה להדיח את טילטיל שכל כך רצה לפחות פעם אחת בחיים שאימא שלו תהיה גאה בו. וגם "תודה לרוסלנה שהביאה אותי עד הלום". ושוב הניצחון של לירון היה קל ונגיש ושיוכיחו לנו שבמשימת הדו קרב, החביאו ללירון את אותו מספר מפתחות כמו שהחביאו לג'ני.
 
די, נמאס מהמתייפיפים, זה בסדר לתחמן, זה רק משחק. כולם משקרים לכולם וככל שמשקרים טוב יותר הסיכויים להגיע לגמר גדלים. ולאו דווקא בגלל שאכלת תולעים חיות או עיני דגים כאילו היו גורמה מעשה ידיו של גורדון רמזי, או משכת בחבל קורע ידיים במשך שעות ובמצב מאוזן, כאילו שכבת פרקדן על הספה בסלון וקראת ספר. מה יצא לה לג'ני מכול המאמצים הפיזיים והמרשימים שהשקיעה? תודה ג'ני על השתתפותך בהישרדות, היית השורדת הכי אמיצה, יאללה, ביי.