מי צפה במתח בגמר "האח הגדול" ומי פרש למיטה? טל ברמן ואביעד קיסוס התייחסו הבוקר (חמישי) בתכניתם ברדיו eco99fm לגמר "האח הגדול" ששודר אמש, בו זכתה שי מיקה יפרח. אביעד הודה כי צפה בגמר תכנית הריאליטי והוסיף אנחת תסכול: "זה מעצבן מאוד לראות את הגמר, הגמרים של כל התכניות האלה, גם האח הגדול וגם הישרדות. אתה מרגיש שכאילו עושים עליך קופה, אתה מרגיש לא טוב כשאתה רואה את זה. זה תמיד אוננות קשה, זה חסר תוכן לחלוטין", אפשר לגמור את זה בדקה, וזה נמשך שעתיים".



 


בביקורת על כלל תכניות הריאליטי אמרו השניים כי התחושה היא שניסו למלא את החלל בין הפסקות היציאה לפרסומות ולדחוף כמה פניות לקהל. "במחאה רפה במיוחד, כשנותרו שניים הלכתי לישון. אמרתי לעצמי 'וואלה, אני יכול ללכת לישון בלי שהמחשבה מי מבין השניים זוכה'", זו מחאתי הקטנה, אמר אביעד.

"צריך לראות רק את רבע השעה האחרונה", אמר טל שהשווה את הצפייה בגמר לדילמה האם להישאר ער ולצפות במשחק כדורגל. עם זאת הבדיל טל בין השניים והוסיף: "למרות שזו החוויה וזה המתח, בכדורגל יש תוכן בניגוד לגמר האח הגדול".

רגע אותנטי יחיד במינו


לדברי אביעד הרגע האותנטי היחיד בגמר "האח הגדול", היה הרגע בו המגישה, קורין גדעון, פרצה בבכי. "היה רגע אחד שבו קורין גדעון פרצה בבכי מהתרגשות. "באיזשהו שלב היא בכתה וזה היה מהמם. יש מן רגע כזה שארז, הדמות הסמכותית, אומר תודה לכל מי שעבד על העונה הזאת, צלמים ומפיקים. ואז אני חושב שהוא הפתיע אותה ואמר: 'אני רוצה להגיד עוד תודה לבחורה בת 23'. הוא אמר איזה מן משפט כזה שאומנם יש בו מן ההקטנה, אבל יחסית למה שהיא עוברת כל העונה זה היה כמעט נדיב", אמר אביעד שראה בבכי התרגשות, שמחה וגם כאב.

113 ימים אחרי שנכנסה לבית "האח הגדול", שי מיקה יפרח הוכתרה כמנצחת בעונה השביעית של תכנית הריאליטי המדוברת ביותר בישראל. יפרח, בת 23 מקצרין, גברה על הפיינליסטים האחרים עמרי בן נתן, דודו כהן וברק אדרי, כשקיבלה את כמות ההצבעות הגדולה ביותר וזכתה בדירה בשווי של 1.4 מיליון שקלים ובתואר "הדיירת האחרונה בבית האח הגדול".