"Fuze-Tea", המותג הבינלאומי מבית "קוקה-קולה" המוביל את קטגוריית התה הקר בישראל משיק קמפיין פרסומי רחב תחת הכותרת: "Original Taste New Look" להשקת הבקבוק החדש והמעוצב שפותח עבור המשקה. במסגרת הקמפיין החדש הגיעה לישראל אמנית האיפור האיטלקייה, לוצ'יה פיטאליס, להצטלם לסרטון דיגיטלי אשר יעלה השבוע ברשתות החברתיות. לוצ'יה התאפרה בדמותם של סלבס מקומיים בהם: שחר חסון, קובי פרג', כוכבת הפופ נועה קירל והסטנדאפיסט אורי חזקיה, אשר השתתפו אף הם בסרטון עצמו. במסגרת צילומי הקמפיין נפגשו הדמויות, המקורית והמאופרת, על הסט ו'התווכחו' ביניהם מי היא הדמות המקורית האמיתית.



פיטאליס ידועה בעולם בכישרונה הייחודי לאפר את פנייה ולהפוך לשלל דמויות מפורסמות. פיטאליס משתמשת הן בכישרון הציור שלה וכמו גם בכישרון משחק (באמצעות מימיקות בפנים), באמצעות איפור מדויק מייצרת על פנייה את דמויותיהם של אל פצ'ינו, סילבסטר סטאלון, המלכה אליזבת, מדונה, 'וולטר וייט' (הדמות הראשית בסדרה שובר שורות) ועוד.





סרטוני היוטיוב אשר העלתה לרשת הפכו ללהיט, צברו מאות אלפי צפיות ושותפו ברשתות החברתיות ובכך הגיעו לכל קצוות העולם. עתה כאמור, היא משתתפת בקמפיין החדש של מותג "פיוז-טי" לרגל השקת ה-"NEW LOOK" של הבקבוק החדש.  



עד רמת הכובע. לוציה פיטאליס בדמותו של קובי פרג'. צילום: שוקה כהן
עד רמת הכובע. לוציה פיטאליס בדמותו של קובי פרג'. צילום: שוקה כהן


מתחסנת: לוציה פיטאליס עם שחר חסון. צילום: שוקה כהן
מתחסנת: לוציה פיטאליס עם שחר חסון. צילום: שוקה כהן


לא רק פאה. לוציה פיטאליס בדמות שחר חסון. צילום: עידו ברקן
לא רק פאה. לוציה פיטאליס בדמות שחר חסון. צילום: עידו ברקן