כל יום לומדים דברים חדשים. מהפרק של המירוץ למיליון אתמול במירוץ למיליון למדתי שאם אוכלים חריף, צריך להרגיע את הלשון עם מלח, לאו דווקא עם מים שרק מציפים את הרגשת השריפה. גם למדתי שאם אי פעם אבקר במקסיקו, לא אשתה את הטקילה המיוצרת מהמיץ של צמח האגבה אחרי שרגלי חוואים שאולי נגועים בפטריות וצרות אחרות סחטו אותו.



גם עומר למד שסאדיסט הוא לא אדם שנהנה להכאיב לעצמו כפי שחשב. "זה מזוכיסט" מסבירה לו נטע אחותו. "אתה מתבלבל עם נודיסט". עומר ההמום מהידע שמפגינה אחותו, משוכנע שנודיסט זה בכלל משהו אחר. עדיין נטע לא יודעת להסביר מה פירוש המילה סדיסט, אך מגלה בקיאות גדולה בטקילות. גם למדנו מסבתא של אחד הדוגמנים שזרעי צ'יה הכי בריאים בעולם ולכן הוא הגיע למירוץ מצויד בכמות נדיבה של הצמח הזה שאולי יעזור לו לנצח.



המירוץ למיליון. צילום מסך
המירוץ למיליון. צילום מסך



משימת הפלפלים החריפים שיחררה אצל כמה מהזוגות את הצ'אקרות ואת חוש ההומור. "הגרעינים הקטנים בפלפלים האלה, נראים מה זה רעים" פולטת בבעתה נטע שמרגישה עשן יוצא לה מהאוזניים אחרי שטעמה מהחריף המקסיקני. אודי נהיה פיוטי במיוחד ומשווה את החברות בינו ובין יוסי לברית שבין קשת וענן. למרות שבעלי הבלורית הדוגמנים סיימו ראשונים את המשימה של צמח האגבה שנחבט והוכה באכזריות רבה על ידי המצ'טה של דניאל שדמיין שהוא מכה בחמאס, הם נאלצו להתעכב זמן ארוך במקום, כי הוא חש ברע.  



דניאל מתמוטט. המירוץ למיליון.  צילום מסך
דניאל מתמוטט. המירוץ למיליון. צילום מסך



רק אחרי שאליהו תחב לפיו של חברו בננה, הוא התאושש. יכולתי רק לדמיין אותו עם העבר הקרבי שלו, מקבל הקפצה ללבנון ובאמצע הקרב תוקע בננות, וכמובן לא שוכח על הדרך, לסדר את התסרוקת. אחרי שאכל את הבננה הוא נהיה כמו חדש, בעוד חברו מסביר לו שאוכל הוא דבר חשוב לא רק לגוף אלא גם לשכל, כמו מכונית שלא תוכל לנסוע בלי דלק. יש לציין לטובה שזו אחת העונות שעד כה לפחות, הזוגות לא רבים ביניהם אלא מגלים הבנה ואמפתיה אחד כלפי השני. "אל תשכחי שהחברות שלנו היא ערך עליון וחשובה יותר מכול משימה" מעודדת ירדן את אן שכמעט התמוטטה סופית ממשימת האגבה.



גם לטוהר היה רגע של עדנה והארה כאשר שאל את אוולין למה היא כל כך מתלהבת מסיפורי ילדים אם אף פעם אין להם שום פואנטה בסוף. "מה אתה מדבר? כל הילדים מתים על 'האריה שאהב תות'" עונה לו אשתו, אך הוא ממשיך להתעקש: "אבל מה הפואנטה של הסיפור?" האמת? הוא צודק, ויכולתי רק להצטער שלא חשבתי על זה בעצמי.



המירוץ למיליון. צילום מסך
המירוץ למיליון. צילום מסך



מניסיון העבר למדנו שלאו דווקא הזוג החזק פיזית מנצח במירוץ כי צריך גם הרבה מזל ושכל. שני הזוגות הנשואים, אוולין וטוהר, רגב והלן, הם זוגות חזקים, אך בינתיים מור ומור השבריריות והעדינות, בשקט ואלגנטיות מתקדמות יפה במשחק. הן מגלות תושיה, יוזמה ואמביציה ומצליחות לצלוח אפילו משימות פיזיות מאתגרות. ייתכן והסוד שלהן טמון בכך שהן תמיד דואגות להיראות במיטבן עם חולצה בצבע שמח ואודם תואם להעלאת המורל, אפילו כשהן מנהלות קרב איתנים נגד צמחים עקשנים בחום של 40 מעלות.