מסתמנת כמובילה: מאז עלייתה לאוויר לפני כמעט ארבעה חודשים התוכנית "האח הגדול" הפכה למובילת לוח השידורים בטלוויזיה המסחרית וגרפה את נתוני הצפייה הגבוהים ביותר כמעט ללא תחרות מהתוכניות האחרות, אך מאז שעלתה "נינג'ה ישראל" המצב השתנה. תוכנית הריאליטי האתגרי של אסי עזר ורותם סלע הצליחה לעורר עניין רב ולקבל אחוזי צפייה גבוהים ובשבועות האחרונים היא אף מסתמנת כמובילה קבועה על "האח הגדול" של הזכיינית "רשת".
אמש השיגה "נינג'ה ישראל" של "קשת 12" נתון מרשים במיוחד של 18.4 אחוזי רייטינג, שמהווים עלייה ניכרת מהפרק הקודם ששודר ביום רביעי וקיבל 16.5 אחוזים. מולה "האח הגדול" של "רשת" הפסידה בקרב, אך קיבלה גם היא נתון נאה של 17.2 אחוזים, ורשמה עלייה מהפרק הקודם שגרף 15.1 אחוזים. "גב האומה" של ערוץ עשר, לעומת זאת, קיבלה 6.4 אחוזים, ו"כאן 11" סיכמה את ערב השידורים עם "רואים עולם" שקיבלה 3.6 אחוזים.
ברצועת החדשות, קיבלו המהדורות 12 אחוזים ב"קשת 12" ו-9.6 ב"רשת 13", חדשות "ערוץ עשר" גרפו 5.5 אחוזים, ומהדורת החדשות של תאגיד השידור הציבורי קיבלה 4.3 אחוזים.