האח הגדול VIP יצאה לדרך: בזה אחר זה נכנסו הדיירים לבית האח הגדול, עלו במדרגות והחליקו במגלשה לתוך המתחם שכולו ארוז ועטוף בקרטונים. בפעם הראשונה בתולדות האח הגדול, ירכיבו הדיירים את הבית במו ידיהם. 



העונה החדשה של תכנית הריאליטי "האח הגדול" נפתחה הערב (ראשון) באירוע נוצץ במיוחד. זאת העונה השביעית במספר של "האח הגדול" והשנייה במספר עונות ה-VIP.



כפי שדיווחנו לכם, שיר אלמליח היא אחת הדיירות בעונה הנוכחית והיא הדיירת הראשונה שנכנסה לבית האח הגדול. אז צפו להמון בקיני, עור חשוף והופעות בלתי נשכחות בבריכת בית האח הגדול. אל תצפו ממנה למשהו בכיוון הרומנטי כי אלמליח נשואה באושר לכדורגלן אלרואי כהן. בתור הראשונה שנכנסה למשכנו של האח הגדול, אלמליח קיבלה את המשימה הראשונה של הבית.



שיר אלמליח, הדיירת הראשונה שנכנסה לבית האח הגדול. צילום: אינסטגרם
 
מושיק עפיה, הדייר השני שנכנס לבית האח הגדול, שיתף את הצופים בקריסה הכלכלית שלו. בנאום הכניסה שלו הבטיח עפיה שנראה ממנו הרבה דמעות.


מושיק עפיה, הבטיח הרבה דמעות. צילום: משה שי, פלאש 90

אריאנה מלמד, עיתונאית ומבקרת טלוויזיה, היא הדיירת הבאה שנכנסה לבית. מלמד נכנסת לבית עם קלנועית וקביים, אך על פי ההערכות, לא תעורר אמפטיה או רחמים, אלא תשמש כדמות המקבילה למנחם בן מעונת ה-VIP עונה הראשונה. אריאנה מלמד עם הלשון המושחזת שלה נכנסה לבית "בשביל לראות איך זה נראה מבפנים".


אריאנה מלמד. "נכנסת לבית כדי לראות איך זה נראה מבפנים". צילום: פייסבוק

קטיה גאלי בת 42, דוגמנית עבר נכנסה גם היא בשערי בית האח הגדול. אמא שלה רצתה שתהיה רופאה, אך בבגרותה הפכה הדוגמנית לנרקומית חסרת כל. בתור מכורה לסמים איבדה גאלי כל תקווה לחיים, אולם מאז עברה גמילה ומזה שלוש שנים היא נקייה. 


קטיה גאלי. חוגגת את הניצחון על ההתמכרות. צילום: רפיה דלויה

איציק זוהר, כדורגלן בדימוס, הוא הדייר החמישי שנכנס לבית האח הגדול. גם זוהר בדומה לעפיה, מתרברב בהצלחה הכספית שלו בשיא הקריירה עד שהחיים לימדו אותו לקח, כשפציעה בברך הובילה אותו לקריסה כלכלית. בנאומו רמז זוהר כי היה בקשר עם אחת מהדיירות בבית, מה שמרמז שבהחלט יש למה לצפות בגזרה הרומנטית.


איציק זוהר. מרמז על עבר רומנטי. צילום: קובי גדעון, פלאש 90

השחקן נירו לוי נכנס לבית האח הגדול כדי להראות שהוא ממש לא חפר מהתכנית רמזור, אלא דומה יותר לאיצקו. לטענתו הכניסה לבית לא מאפיינת אותו, כמי שאוסף ציורים של שעונים ומאזין למוזיקה קלאסית.


נירו לוי. בא להוכיח שהוא לא חפר. צילום: רפי דלויה

דוגמנית ושחקנית נוספת היא נטלי עטיה שמספרת כי לקח לה שנים "עד שהתאהבה בעצמה". עטיה היא הדיירת השביעית שנכנסה לבית האח הגדול והמצלמות בו לא זרות לה בתור מי שניצבת באור הזרקורים מגיל 15.

ישראל גודוביץ האדריכל שכיהן כמהנדס העיר תל אביב הוא הדייר המבוגר ביותר שנכנס לבית. בתעודת הזהות שלו הצהיר גודוביץ כי אינו בובה. גודוביץ אמנם בן 81, אך אינו נראה קשיש כלל וכלל. יכול להיות שגודוביץ ואריאנה יהפכו לצמד חמד או לחלופין לאויבים הגדולים ביותר בבית. 


ישראל גודוביץ. הדייר המבוגר ביותר בבית. צילום: רפי דלויה

רותם איזק, עיתונאית בת 29 שנוהגת לכתוב על סקס. רותם מעידה על עצמה כי תמיד הייתה מלכת הכיתה ומגדירה עצמה כרווקה מחוזרת המחפשת אחר "מיסטר ביג". היום איזק מרימה משקולות ומתאגרפת  בלוק בלא ביטחון, אך תמיד חשבה שאינה יפה ולכן מתרגשת כאשר מחמיאים לה. 

מוטי גלעדי, השחקן, הקומיקאי והזמר שהחל את דרכו בלהקה הצבאית. גם היום ממשיך גלעדי להצחיק את הקהל.  


מוטי גלעדי. צילום: רפי דלויה

הדייר האחרון שנכנס לבית הוא סתיו סטרשקו, דוגמן יליד אוקראינה בעל מראה נשי. בזכות המראה האנדרוגיני מצטלם סטרשקו בעבודות דוגמנות המיועדות לנשים. את דרכו המקצועית התחיל בקמפיין של איב סן לורן. לדבריו גברים מתחילים איתו ברחוב במחשבה שמדובר באישה. על עצמו מעיד סטרשקו כי היה ילד מופנם שאהב להתלבש בבגדי נשים. 


סתיו סטרשקו. צילום: רפי דלויה

עוד לפני פתיחת שעריו של הבית המתוקשר ביותר במדינה, עוררו משתתפי התכניות המיועדים סערות רבות. 
אריאנה מלמד, ששמה עלה כאחת הדיירות הצפויות ב"אח", הודיעה כי תגיש תביעה נגד הבלוגר עומרי חיון על סך של 140 אלף שקלים בגין לשון הרע ובעקבות סירובו לטענתה לתקן עובדות בכתבה שפרסם אודותיה. 
מי שקיבל הצעה להיכנס לבית וסירב בנימוס הוא פעיל הימין יהודה גליק, שהחליט כי להיות סגור בבית כחודש וחצי היא משימה שאינה בשבילו.