החיים כטלנובלה

אז כפי שפרסמה ליאורה כבר בשבוע שעבר, לעומרי שרון יש תינוק חדש, שזכה לשם עידו (ולא אריאל כמו שאפשר היה לצפות), מזוגתו מיכל אקרמן, אלא מקורבים מספרים שעד לפני שנה הוא חי בכלל עם תמר נתנאל, אם שלושת בנותיו הגדולות. אז מתי הוא הספיק? לליאורה לא נותר אלא לאתר את סבא וסבתא של עידו, קיבוצניקים מקיבוץ גשר.   

מזל טוב, סבא צביקה.
"תודה רבה, אבל אני לא יכול לתת לך את הפרטים שאת רוצה. תדברי עם אשתי. מה שכן אנחנו מתרגשים יחד עם מיכל, עמרי ועידו, הנכד החדש".


כקיבוצניק אתה בטח לא נמנה על מצביעי הליכוד ודוגל במשנתו של הסבא ז"ל, אריאל שרון.
"ברור שלא. אני איש מרצ. חלילה לא איש ליכוד, אבל עמרי הוא האבא של הנכד שלי".

מזל טוב לסבתא ריקי.
"אני לא יכולה לתת לך פרטים, אני חייבת לשמור על הפרטיות שלהם".

לא כל כך ברור מה הסטטוס של שניהם. חלק אומר שהם היו במערכת יחסים בעבר ובגלל ההיריון עמרי לקח אחריות. אחרים גורסים שהוא חי עם אם בנותיו, תמר. מה את יכולה לספר לי על מערכת היחסים שלהם?
"הם חיים ביחד".

זוג לכל דבר ועניין?
"נכון. הם הרבה זמן ביחד ואני לא רוצה לדבר על זה".

עו"ד רפי כריסטוף, מטעם תמר נתנאל: "הגם ההיריון שהסתבר בדיעבד, הרי שבמהלך השנה האחרונה עמרי חי בבית עם תמר ושלשת בנותיהם וניתן לוודא זאת מול עמרי".

עמרי שרון: "שיהיה לך לילה טוב".

הפרידה לבית ברקוביץ'

 
בשבוע שעבר גם חשפה כאן ליאורה את הפרידה המטלטלת של אייל ברקוביץ' וזוגתו טלי. במשך כשבוע שטף צונאמי של שמועות את מדינתנו בעיקר דרך וואטסאפים עם סיפורי אלף לילה ולילה. בעקבות חרושת השמועות ליאורה הרימה טלפון לשמשון אוביץ, אביה של טלי, המתגורר בחיפה. 

צהריים טובים, מר אוביץ. 
"מה את רוצה?".

רוצה בעיקר לדעת איך אתה מרגיש ומה אתה חושב על החתן שלך.
"מה זה חשוב מה אני חושב. זה לא העסק שלך. את מספרת לי מה הולך אצלך בבית? מה קורה בינך לבין בעלך? למה זה מעסיק אותך, אתכם?".

זה מעסיק לא רק אותי. מדינה שלמה קיבלה השבוע הודעות וואטסאפ מפורטות שעוסקות בסיפור.
"הדעה שלי לא רלוונטית בנושא".



אייל ואלי ברקובית'. צילום: בייגל

איך קיבלתם את זה?
"מה זה חשוב איך קיבלנו את זה. אנחנו ההורים של טלי וזהו".

הבת שלך באמת מקסימה.
"נכון".

אולי התייחסות קטנה לשמועות?
"תהיי בריאה".



 
>דרמה קטנה נרשמה בביתו של דובר צה"ל, תא"ל מוטי אלמוז, אחרי ששכן הבחין בנער מסתובב ברחוב סמוך לבית ואוחז באקדח, שבדיעבד הסתבר כפלסטיק, והזעיק לשם את השוטרים בשלוש לפנות בוקר. אלא שהדו"צ ישן באותה השעה שינה עמוקה בקריה בת"א, כפי שהוא עושה בכל לילות השבוע. 

תא"ל אלמוז, אשתך בטח שמחה על ההשכמה. 
 "אין כמו לישון על מזרן בקריה, גם נוח וגם בטוח, מתברר". 
>עכשיו, כשהוא גרוש, האוליגרך והמו"ל של מגזין "ליברל", ליאוניד נבזלין, מצא זמן להפוך לאבא במשרה מלאה: השכנים מדווחים כיצד הוא מפזר את הילדים בבתי הספר והגנים מדי בוקר. כן, בעצמו. 
>לא רק ריטה מצטרפת להפקה של "גבירתי הנאווה" בהבימה, אלא גם גבי אוהד דוד, אלמנתו של המיליארדר דן דוד שתורמת מיליוני דולרים דרך קרן על שמו, גם הפכה לחברת הקאסט ותגלם את גב' אינספורד היל. ליאורה שוקלת להצטרף להפקה במתנ"ס זכרון יעקב. 

גבי, מזל טוב.
"אני לא מעוניינת ביחסי ציבור. רוצה לעשות את מה שאני עושה בחיי באופן אנונימי ובצנעה". 
>זוהי קריאה לנשות המדור הפנויות והמחפשות: אם תתקלו באתר ההיכרויות "או.קיי קיופיד" באחד, שמואל וילוז'ני, כפי שקרה לחברתה הטובה של ליאורה, קחו בחשבון שזה כנראה לא השחקן הנשוי והאב לארבעה, על אף שהכפיל הווירטואלי מזכיר אותו בכל מיני דרכים ומחלק מספר טלפון זהה לזה של השחקן.
 
וילוז'ני, פנוי לקשר?
"אני המום. את רצינית?".

מאוד. 
"חכי, חכי, אני צריך להיכנס לאוטו. אני פשוט לא נושם. זה מישהו גנב לי את הזהות. לדעתך אני צריך ללכת עם זה למשטרה?"

למה שיגנבו דווקא את הזהות שלך? ואישה שדיברה איתך לפני חודשיים די משוכנעת שזה אתה בכבודך ובעצמך. 
"אני בהלם. מעולם לא הייתי באתרי היכרויות. אני אדם נשוי פלוס ארבעה ילדים. מישהו החליט לעשות לי קטע. שלחי לי את הדברים, אפנה למשטרה".
>אם אתם במקרה מדוושים לכם בפארק הירקון, אל תתפלאו אם תפגשו שם גם את שר הביטחון, מר בוגי יעלון, כשמסביבו מזיעים מאבטחים.  
>מבזק ת"א-אל.איי: מעצב האופנה יוסף היה בדרך לחופשה בקליפורניה, אבל ביטל כדי לעבור דירה בתל אביב.  מי שכן היה בקליפורניה הוא שלומי שבת, שהופיע באל.איי מול כמה אלפי ישראלים וקיבל בתמורה כמה עשרות אלפי דולרים.
>ומייקל לואיס חזר לארץ אחרי שלושה שבועות של חיפוש עבודה באותה עיר מלאכים. לוס אנג'לס, לא קריית מלאכי. 
>אילן רבינוביץ׳, הפסיכיאטר לשעבר של "האח הגדול" שאפשר לראות בימים אלה באופן קבוע ב"צינור לילה", גם נמצא באל.איי והגיע השבוע למסעדת "פרד" בבוורלי הילס, פלוס האאוטפיט המתבקש עם תיק עור מוצלב על הכתף.