אם ידעתם ואם לא, לפיליפ וזאנה תהיה בקרוב תוכנית בערוץ 24, אבל היוצר רמי רם טוען שהרעיון לתוכנית נגנב מפורמט פרי פיתוחו, בשם ״המעצב של המדינה״ והוצע בעבר לזכיינית קשת, שהיא גם ספינת האם של ערוץ 24.

פיליפ וזאנה, אומרים שעשית קופי פייסט.
״אין לי מושג מי זה האנשים האלה. אנחנו עובדים על הפורמט הזה כבר כמה חודשים. אין לנו מושג מי עומד מאחורי הדברים. זה פורמט שלנו שעובדים עליו בצורה מדוקדקת, מעין דוקו על התנהלות של מספרת צמרת ועל החיים בתוך מספרה״.
מי לדעתך עומד מאחורי הטענות לגניבה?

״מגוון של ספרים שזה לא מצא חן בעיניהם. הפורמט שלנו הולך להיות יפה ומעניין, זה לאו דווקא רק התספורות אלא בעיקר הסיפורים שמספרים לפסיכולוג, ליועץ, לחבר טוב. פתאום צצו כל מיני דברים״.

צרות עין?
״כן. בהחלט. קנאים כאלה. אני לא יודע איזה זכויות עומדים לגנוב להם. עבדנו על זה מילה במילה. אני, ערוץ 24 וקשת עם המפיקים והבמאים״.
מי הספר שהכי מקנא בך?
״חסר? אנשים לא מבינים איך ספר יכול הגיע לרמת פרסום ותודעה חברתית גבוהה, מעבר לעובדת היותו מעצב שיער מן השורה. דמות משפיעה. השתתפתי ב׳מעושרות', זה הבריג אותי באיזה מקום. אנשים אוהבים אותי. לא ידעתי שלקולגות שלי זה יפריע. איך אומרים? שימותו הקנאים. לא. עדיף שיסבלו״.
עו״ד רפאל בייפוס, בא כוחו של רמי רם: ״מרשי הגה והפיק את תוכנית הריאליטי ׳המעצב של המדינה' ופנה איתה לגורמי הטלוויזיה השונים. יש בידי מרשי הוכחות חותכות כי ערוץ 24 לקח את אותו הקונספט ומפיק כרגע תוכנית אשר הורסת את עמלו הרב ומורידה לטמיון את השקעתו של מרשי. ערוץ 24 מפר את זכויות היוצרים של מר רם וגורם לו לנזקים רבים, היה ולא תופסק הפקת התוכנית או שלא יבואו בדין ודברים עם מרשי, נמשיך בהליכים משפטיים״.
מערוץ 24 נמסר בתגובה: ״פורמט התוכנית, שבמרכזה מעצב השיער פיליפ וזאנה, פותח על ידינו בשיתוף אפרתי הפקות. כל טענה אחרת הינה מופרכת ומשוללת יסוד״.
חיים יבין כנראה לא מבין מה כולם רוצים מענבל אור, ואחרי שראיין אותה בכנס ״76 שנים של נדל״ן", הציע לה להנחות תוכנית משלה בנושא.
  
יאיר נתניהו, בת הזוג רומי שטריקר, והרבה סלבס אחרים הגיעו למתחם VIP בהופעה של הלהקה וואן ריפבליק בשבוע שעבר. ליאורה עדיין מתאוששת מהבאקסטריט בויז.
חמישי שעבר, המסיבה הלבנה של קלאב מד בחוף תל ברוך. הרבה מאוד אנשים חטובים לבושים בלבן, ביניהם עברי לידר, יעל בר־זוהר, ירדן הראל, מאור זגורי וחן אמסלם, מייקל לואיס, טום באום, דפנה לוסטיג ואחרים.


יעל בר זוהר ועברי לידר. צילום: אלירן אביטל
 
רביעי שעבר, ד״ר דב קליין חוגג את סיום העונה של סדרת הטלוויזיה ״חלומות מפלסטיק 4״. הגיעו: סגל ב׳ של הסלבס בישראל, ביניהם קלוד דדיה, עמנואל הורי, ג׳קי אזולאי, אביבית בר־זוהר, ננסי ברנדס, איריס בר־און, חני פרי והאחיות מלול. 
מעצב התכשיטים הישראלי גיל נויהאוס הציג בפסטיבל קאן את השת״פ בינו לבין השחקנית אווה לונגוריה - במסגרת קרן הצדקה של לונגוריה הפועלת למען ילדים נזקקים ברחבי העולם.
המבזק שכבר מתגעגע לינואר: ריי שגב, דוגמנית פלאס סייז ומרצה לדימוי גוף, הצטלמה לרשת האופנה so simple לקמפיין קיץ 2015.
שנייה לפני שטסה לצילומי ״הישרדות״, קטפה רוסלנה רודינה את משבצת הפרזנטורית של מותג־העל האיטלקי rinascimento אחרי שאושרה על ידי המעצבים האיטלקים עצמם.