המדור שמח לגלות שמאחורי הדמות המסוקסת של הכדורגלן אלרואי כהן, מסתתרת אישיות רגישה ואוהבת.



רגע לפני ששיר אלמליח תצא הערב מבית האח הגדול, בן זוגה המסור החליט לגמול לה חזרה על כל האהבה ששלחה לו מבית האח הגדול. עבור הדוגמנית הפרטית שלו הוא כתב את המילים הבאות: "אשתי היקרה. אני אוהב אותך כל כך, מתגעגע מאוד, אבל יותר מכל גאה בך ברמות שקשה לי לתאר אותן. ידעתי שכדאי שתיכנסי לבית האח הגדול וגם דחפתי לזה, כי ידעתי מי את ורציתי שגם עם ישראל יכיר את האדם שעומד מאחורי החזות המהפנטת הזאת, שגורמת לפעמים לאנשים לשפוט ולקבוע את אופייך על פי המראה החיצוני שלך".



אלרואי המשיך: "הצלחת לגרום לי להיות נפעם מצורת ההתנהגות שלך בבית, הכבוד שאת רוחשת למבוגרים ממך, גם אם הם טועים בדרך שבה הם מתנהגים. את רגישה לסביבה ולאנשים שאת אוהבת. אני חושב שאת היחידה בכל העונות של האח הגדול שלא ריכלה או דיברה רע על אף אחד בפנים או מאחורי הגב".



בן זוגה כתב בגאווה: "הפכת מודל לחיקוי להרבה ילדות בישראל ואימהות מאושרות שאת המודל לחיקוי בנותן. בחורה עם עקרונות חזקים, אשת איש שלעולם לא תפגע בכבוד בעלה. אני מאושר להגיד שאני בעלה של שיר אלמליח והיום כולם מבינים שזה בגלל יופייך הפנימי שגובר על יופייך החיצוני. בסוף הטוב ינצח. אוהב אותך".



המדור מתמוגג מאושר.