רשימת האסון

אלכסה דול

הו, האימה: בבדיקת כל פיס בכסות הכוללת של אלכסה דול היפה לא נמצאו השגות, אך כשערבבה את כל אלו יחד התקבל מחזה לא פוטוגני וצבעוניות מחווירה, שמעניקים לאובייקטית טוטאלוס של קרש גיהוץ, שדוכן שלם של חנות עודפים הקיא עליו את תכולתו. אל גופייה בגון גז חרדל שידכה דול חצאית רעועה, שככל הנראה חוברו סך חלקיה בדבק חם, תיק לא קשור, פריזורה משוחה בשמן מנועים ומקיאז' שלא משדרג וודג' מושלם.


אופס, הצליח לך: לשמחתך, ריססו את המתחם נגד זבובים.


חיננית חומדת: פייר? השוסור העתיקות האלו תמיד עובדות, אבל עלי הן בטוח היו עובדות טוב יותר.


שקר כלשהו: הייתי שואלת אותן בשמחה לוויקנד הקרוב, אבל אני חייבת להודות שאני מפחדת מאקזמות. יש לך בשלוף ספריי אנטי־בקטריאלי או ששוב הגזמתי?



מאור שוויצר

הו, האימה: השחקן הכי חתיך ולוהט בשלולית כרגע הוא מאור שוויצר. כמה חראם שלערב נוצץ פלאס שטיח אדום הפציע זה באאוטפיט קלולסי, כיאה לשחקן כדורגל נטול תקציב בליגה ד'. את הגול העצמי הזה הרכיב שוויצר מסמרטוטישירט מעולם הספורט ומוכנוס מתפוררים ומוכי דיזנטריה, שאליהם ציוות מגפי רפתנים מזוהמים.


אופס, הצליח לך: אבל היי, לפחות יש לך טעם משובח בבחירת בנות זוג. הגירלפרנד מלאכית אמיתית.


חיננית חומדת: זאת לא בושה לבקש עזרה! ראה איך מטישירט ארוכה ויוז'ורלית ששאלה ממך זאת, היא יצרה לעצמה שמלה שחורה קטנה שעובדת.


שקר כלשהו: זאת הכי קלישאה, אבל במקרה שלך עדיף שתהלך פה רק בתחתונים. וכן, אחרי שעברו כביסה.



יובל שם טוב

הו, האימה: אך בימים האחרונים פורסם שיובל שם טוב יקבל 100 אלף דולר עבור קמפיין לרשת המבורגרים מוכרת. לצערה של חיננית, ככל הנראה רכש המבולבליקו שלפניכם בכל המרשרשים המון סטייקים, המבורגרים וצ'יפס ותקע אותם לבד בעצמו, ואז לא נשאר לו עודף לשופינג. למה חיננית מספרת לכם את זה? שימו לב כיצד פקד איש תרבות את השטיח האדום: מפת פיקניק חלטרה כחולצה מעל סמרטוטישירט, מוכנוס ברמודה עלובים, סניקרס לא קשורות וגרבי ספורט חשופים כיאה לאימון בחדר כושר, שבינינו כפרות, לא חיננית ולא אתה פקדו אותו בשנים האחרונות.


אופס, הצליח לך: אתה אייקון! אבל רגע, אם ככה נראה עולם התרבות, ילדים, אתם בטוחים שאתם רוצים להיות שחקנים כשתהיו גדולים?


חיננית חומדת: איפה מירי רגב כשצריך לחלק תקציבים לקולטורה?


שקר כלשהו: אני רצינית לגמרי, גברת רגב. תראי איזו תת־תרבות פושה פה במדינה. זאת מכה. לטיפולך המסור ולנדיבותך אודה.



אנה ארונוב

הו, האימה: חיננית הורידה את דגלה לחצי התורן עת נתקלה באנה ארונוב בשמלה שעושה הכל חוץ מלהחמיא לבעלתה. בובה, אם הצבע שוטף אותך למרות קילו המקיאז' שעל הוודג' או שפיס זה אינו מחניף לקימורי הפלדה מעוררי הקנאה שלך, אזי זאת לא עוד שמלת חוף באובר־סייז, אלא סתם שק תפוחי אדמה מושקע. שמעת?


אופס, הצליח לך: טרנד הצמות מקסים ועדיין איתנו, אך לצערה של הבלונדה, הפריזורה לא פותרת את הבעיה החמורה.


חיננית חומדת: למצוא את ארונוב מהשנה שעברה. היא הייתה כזאת קולית, כיפית ואדג'ית.


שקר כלשהו: כל המוצא את האבדה מוזמן לפנות בשמחה לחיננית ישירות בוודג'בוק.



אמיר פרישר גוטמן

הו, האימה: מי שחושב שכל הגייז טובי טעם כשזה מגיע לפאשן, צריך לתת מבט אחד באמיר פרישר גוטמן, שעטה טוטאלוס דהוי כיאה לרואה חשבון של לקוחה אחת, מיקי קם. בתקציב הדל מככבים חולצה בגוון לא מחמיא של שפכי הירקון הרעילים, מוכנוס בתת־גוון הזוי אחר שנזלו על ירכיו הנעלמות, ולפינוש, סניקרס של וויז'ה בפנסיה.


אופס, הצליח לך: חיננית יודעת שאתה עיוור צבעים, אז אולי כדאי שתאפשר להבא לבן הזוג המתוק לעשות את הכביסה הצבעונית בבית.


חיננית חומדת: דרלינג, המותניים לוהטים יותר מאלו של סתיו סטרשקו.


שקר כלשהו: רגע, חיננית שמעה שסטרשקו גם צריך רואה חשבון שיסדר לו את עניין המסים. אתה כנראה פנוי. שאמסור לו את מספרך?