חוף ימה של יפו לא נראה נוצץ ככה מזה שנים. שלל סלבס הגיעו אמש למסיבה של מותג השעונים המוביל Tissot (טיסו), שנערך לרגל השקת קולקציית שעוני קיץ 2015.
 
הדוגמנית בדימוס ויוצאת האח הגדול קטיה גאלי שימחה את לב המדור שגילה כי היא פתחה דף חדש בחייה ונמצאת בזוגיות חדשה. באירוע השיקה גאלי את הרכש החדש והלוהט העונה לשם טל.

הופתענו לגלות בין האורחים את הכוכבת הבינלאומית אלונה טל שהגיעה היישר מאל-איי לביקור מולדת והביאה עימה אבק של כוכבים בניחוחות של ג'ט לג.
בדד וגלמוד הגיע הרווק הטרי מייקל לואיס שרק זה עתה נפרד מזוגתו ניבר מדר וכעת הוא חוזר לעולם הפנויים-פנויות.

אמש פירסמנו שיעל גולדמן חזרה לישראל לפני שלושה שבועות אחרי שהות ממושכת באל איי ומתחילה כבר לחזור לשגרת ההשקות והאירועים. גולדמן כידוע נחתה בארץ יחד עם בנותיה ואורי פפר בעלה נשאר באל איי לסגור קצוות אחרונים. אמש התאחדו השניים שוב כשהשחקן הבינלאומי נחת חזרה בארץ הקודש ושב לביתו ולחיק משפחתו. את האיחוד המרגש ציינו השניים בחזרה לשגרת ההשקות והגיעו יחד למסיבת החוף של טיסו. גולדמן ופפר רכשו כידוע דירת יוקרה בבניין חדש ליד כיכר מדינה רגע לפני שארזו פקלאות וטסו לאל איי  וכעת נותר להם להמתין לסיום הפרויקט.




עוד הגיעו למדוד את השעונים החדשים: השחקנית נטע גרטי ובן זוגה הזמר פיטר רוט, מלכת היופי בדימוס וכוכבת אקס פקטור שני חזן , ליאור שוסרד, צביקה הדר, שלומי קוריאט, ישראל אטיאס, דידי הררי, רז ואלכסה ועוד.

נטע גרטי ופטר רוט. דוגמא נוצצת לזוגיות (ועם שעון). צילום: רפי דלויה


שני אטיאס ומייקל לואיס. צילום: רפי דלויה


אורי פפר ויעל גולדמן לאחר החזרה לישראל. צילום: רפי דלויה