סער שיינפין שוב עולה לכותרות בהקשר של נפגעי ריאליטי ונמאס לו. אתמול שודר בערוץ 10 הסרט "מציאות נושכת" בהפקת גיא פינס, על מתמודדי ריאליטי שנתקלים בקשיים נפשיים. בסרט השתתפו דורין סגול מהאח הגדול, נטלי תורג'מן מהרווק, איתי שגב מהישרדות וצליל סלע מהדוגמניות.

גם סער שיינפיין, בוגר האח הגדול שכיכב בפרשיית הכדורים הפסיכיאטריים שהגיעה לדיון בכנסת השתתף בסרט, וכיכב בפרומואים לפני השידור. אממה כעת מסתבר שהקטע עם שיינפיין נלקח מצילומים שנערכו בשנת 2012 וכשצוות מטעם גיא פינס ביקש ממנו להשתתף בצילומים הוא סירב. 
שיינפיין פרסם בפייסבוק את הדברים הבאים: "בשבוע שעבר התקשרו אלי מערוץ 10 ושאלו אם אני מסכים להשתתף בתוכנית על פליטי ריאליטי. כשסירבתי גזרו אנשי 10 קטע מראיון לגיא פינס שנערך ב-2012 ועשו ממנו פרומו שמטעה אנשים לחשוב שאני משתתף בתוכנית". בהמשך הסביר שהוא במקום אחר, ומאושר שזאת הייתה הזדמנות לצמיחה ושכל יום הוא מודה לאלוהים על מה שעבר ".

גם סוכן הריאלטי יריב נתי פרסם פוסט נגד פינס בפייסבוק, וכתב: "כרגע מרגיש לי כמו טונה של צביעות. במשך שנים אני נמנע מלשתף פעולה עם המערכת שלו שמשפילה את הכוכבים שעליהם הוא דיבר בסרט". עוד הוסיף" גם בסרט הוא לא התאפק וכתב מתחת לכל שם פליט או פליטה". את הדברים סיים במשפט "ובנימה אישית אליך פינס היקר, איך אלירז שדה אמר בזמנו? תתקדם".


"טונה של צביעות", נתי כתב בפייסבוק. צילום: מתוך הפייסבוק
מערוץ 10 נמסר: "הסרט עוסק במחיר הנפשי שמשלמים כוכבי העבר של תכניות ריאליטי. כפי שנהוג בסרטים דוקומנטריים, נעשה שימוש בחומרים שונים רלוונטיים לנושא, המדגישים את הנזק. המציאות אכן נושכת".