ארבע שנים לאחר מותה של אחת מהזמרות המוכשרות בדור הנוכחי, איימי ווינהאוס, מתגלים כעת פרטים חדשים עליה וזאת בעקבות סרט הקולנוע שנעשה על חייה.


מי שלא ממש שמח מהתוצאה של הסרט, הוא אביה של איימי, מיטש, דמות שנויה במחלוקת בפני עצמה. אביה של הזמרת חשף פרטים חדשים על בתו המפורסמת, שמראים אותה באור קצת אחר. מיטש טען כי בתו לא הייתה מתבודדת, למרות התיאוריה שמועלית בסרט הביוגרפי על שמה, כך לפי פרסום היום (שני) בטלגרף הבריטי. אביה הפתיע וטען כי איימי, שנפטרה בשנת 2011, האמינה שהיא נכנסה להריון מבמאי הסרטים ראג טראוויס.

את הדברים אמר אביה של הזמרת בראיון לטלווזיה האוסטרלית, והוסיף כי הוא נפגע מהיוצרים של הסרט "איימי", כיוון שהם הציגו את בתו כמתבודדת למרות אירוסיה לבמאי הסרטים הבריטי: "היא הייתה עם ראג והם עמדו להתחתן. ליצור את התחושה שהיא בודדה, זה מעשה פלילי".
הוא הוסיף ואמר: "אני לא צריך להגיד לך את זה, אבל בשלב כלשהוא היא חשבה שהיא בהריון".

הביקורת של אביה כלפי הסרט, שנעשה בבימוי אסיף קפאדיה, גרמה לו להתחיל לעבוד בעצמו על סרט תיעודי חדש, עם ארוסה לשעבר, כך הוסיף.

כזכור, ווינהאוס בת ה-27 מתה בשנתה מהרעלת אלכוהול, זאת לאחר שניהלה גמילה מסמים, שסוקרה רבות בתקשורת. למרות הקריירה הקצרה, הזמרת זכתה להצלחה בינלאומית ושיריה, אשר חלקם עוסקים בתהליך הגמילה שעברה, מוכרים ואהובים עד היום.