הרבה לפני החתונה המתוקשרת של בר רפאלי ועדי עזרא, הרבה לפני הסולחה בין ההורים לחתן המיועד, אמא ציפי התקשתה להתגבר על תקרית מיק ג'אגר הידועה (תזכורת: בר רקדה עם האייקון במסיבה בזמן שביקר בארץ. עזרא פחות חיבב את הרעיון ועל פי עדי ראייה שלף אותה מרחבת הריקודים לא לגמרי בעדינות).



ציפי החליטה לפנות ללבה של בתה וכתבה לה מכתב מרגש, שבו פירטה מדוע היא לא ממליצה לה להינשא לעזרא. בסופו של דבר, האהבה ניצחה ואמא ציפי אפילו הגיעה עם המשפחה המורחבת לצילומי הקטלוג של חברת הודיס, שם הציגה חזית מאוחדת ושלווה, לפחות עד שניסו לצלם אותה או לראיין אותה.

זה לא הסיפור היחיד שמשפחת רפאלי לדורותיה הנפיקה עבורנו השנה. עוד פרשה מעניינת שליאורה חשפה מעל דפי עיתון זה קשורה דווקא לצד של אבא רפי. הוא, מסתבר, לא הגיע ללוויית אחותו, אורנה צסלר־רפאלי ז"ל, וניתק את הקשר עם אמו, יעלה, שגם לא הוזמנה לחתונה.

הסבתא מתגוררת בבית אבות, וגיסו של רפי סיפק לליאורה שלל ציטוטים נבחרים על אישיותו המלבבת. תזכורת לדוגמה: “מבחינתי, הדבר הכי טוב היה אם רפי לא היה קיים. אורנה הייתה נסיכה, ורפי זה מין חרא שכל מה שנוגע בו ישר מסריח. אני לא מתגעגע לקשר איתו ולא רוצה איתו שום מגע".