לירון וייסמן קופצת מאירוע אחד לשני, באותו הערב? שוקינג! כאילו לא עבר עשור שלם מאז שנת 2004 ואחרי שקט תעשייתי ממושך, השחקנית הישראלית חזרה להופיע על המסך בסדרת המתח החדשה "המדרשה" - ועם החזרה לתודעה, גם מגיעות הזמנות אטרקטיביות מאירועי יח"צנים. 




הזמינו, אז באתי. לירון וייסמן (צילומים: אלירן אביטל, יח"צ)
 

בעוד שרוב האנשים שבחיים שלהם אתם אוהבים לחטט, בוחרים להפציע באירוע מתוקשר אחד בערב (אם בכלל), הגברת וייסמן ניצלה את המעמד המחודש כדי לבלות אמש (א') בשני אירועים שונים שנערכו באותה עת - בכורת הסרט החדש בהסדרת ג'יימס בונד שנערכה ברמת גן ובהשקה אופנתית של רשת רנואר, במרכז תל אביב. 


מדברים על סוגיות חשובות מאוד. יהודה לוי לוחש לוייסמן סוד


מפרגנת. שלומית מלכה עם יהודה לוי

אחרי שסיימה עם המרגל בשירות הוד מלכותה, השחקנית התייצבה להשקת קולקציית הקפסולה של השף עומר מילר ואשתו הסטייליסטית שירן כדר לחברת האופנה, שנערכה במסעדת "שולחן" של מיסטר מילר. בכל זאת, וייסמן קיבלה הזמנה אישית מהקולגה לסדרה, יהודה לוי, שבמקרה משמש גם פרנזטור של החברה. 

לוי המסוקס הגיע לאותו האירוע כשהוא צמוד לחברה המפרגנת שלומית מלכה, על אף היותה פרזנטורית של החברה המתחרה. מי אמר שפאשניסטות לא אוכלות? כי מלבד לוי, אל האירוע העסיסי הגיעו גם ניבר מדר וגפן ברקאי, שמדגמנים עבור אותו המותג, מאור שוויצר, הזמרת עדן בן זקן, הילה סעדה ואחרים, זללו איתם באותו האירוע.


זוג אופנתי. עומר מילר עם אשתו שירן



הפרזנטורים. לוי עם ניבר מדר וגפן ברקאי



מלכות שושנים. עדן בן זקן עם שני יצהרי