כאבים, תפרים, צעקות, לחיצות והרבה נשיפות - עד ללידה המאושרת? הצחקתם את שני אלון, היא כבר שכחה את החוויה הטראומטית מזמן. לפני לא הרבה יותר משבוע, זוכת "המירוץ למיליון" הבלונדינית הביאה לעולם את בנה הבכור, רום. אך עם זאת, כבר אתמול (ג') הגיעה לאירוע השטיח האדום הראשון שלה מאז שהפכה לאמא. כן, בניגוד לכל הציפיות!



לא נחה. שני אלון (צילום: שוקה כהן, יח"צ)

למרות ההתרגשות, הכאב המציק והליכת הזומבי שמוכרים לכל אישה בשבועות הראשונים של אחרי לידה - הפציעה המאמא באירוע פתיחת תערוכת "בייבי לנד" של סופר פארם, שנערכה בגני התערוכה שבתל אביב. הסיבה? המצטרפת הטרייה למועדון האימהות רק רצתה להתרשם מכל החידושים לקטנטנים, ואי אפשר בלי, גם לקבל מתנה שווה עבור רום הפעוט. 


פאן לנו יחד! מיכל אמדורסקי עם הבת ארייה ישי


מתקדמת. ליהיא גרינר

אל המפגש שהיה מלא בהורמונים נשיים משתוללים - כי בכל זאת, הוא כלל בעיקר נשים הריוניות ואימהות טריות - הגיעו גם הדוגמנית אנה בול, שנמצאת בתחילתו של חודש שישי להיריון משותף עם מתן "אח של" אוזן. מלבד הזוג הצעיר שניסה לתרגל הורות, באיוונט בילו דביר בנדק, מיכל ינאי שנכנסת לשליש האחרון להריונה, ליהיא גרינר שהציגה בטן של הריון מתקדם, האימהות הטריות עדי הימבלבלוי ומיכל אמדורסקי עם הבייבי ארייה ואחרים.


מתרגלים. אנה בול ההריונית עם בן הזוג