נראה שלמרות האירועים המזעזעים והפיגועים בפריז, יש כאלה שעדיין צמאים לדם. הדומנית שלומית מלכה למשל, חוותה זאת בעצמה - כשלא הצליחה לעצור בעד העוקבים שלה מלפצוח בוויכוח סוער, בגלל תמונה בפרופיל האינסטגרם שלה. בת הזוג של יהודה לוי, פרסמה אתמול (שבת) פוסט ובו כתבה, "יום עצוב לפריז ותזכורת לכך שעלינו להילחם בטרור יחד. די, מספיק".




הבעיה? עם פרסום התמונה, שמזדהה עם קרבנות הפיגוע בפריז, מעריצים החלו לבוא לדוגמנית הצעירה בטענות על צביעות. "למה כשיש לנו בארץ שלנו איתיפאדה לא הזכרת כלום לעולם ועכשיו את מזכירה את צרפת?", כתב אחד העוקבים, "אני גם לא בעד אלימות לא בצרפת אבל חייבים קודם להזדהות עם העם שלנו!! תכתבי קודם על העם שלנו שנרצחים פה לשווא!!!". אחרים, כתבו שלא רק שפרסמה כלום על אירועים שמתרחשים בגבולות ישראל, אלא שהיא מעדיפה לתמוך ב"אנטישמים בצרפת", או שהיא "נוצרית", כך לפי התגובות.



היום, מלכה החליטה לא לשתוק למול התגובות ופרסמה תמונה שלה מתנשקת עם הבויפרנד, לצד הכיתוב "אז קיבלתי אינסוף תגובות נאצה על הפגנת הסולידריות שלי עם צרפת. בהתחלה, אני מודה, קצת נעלבתי", הודתה. "בתור ישראלית שעשתה שירות צבאי מלא ומסבירה על ישראל בכל נסיעת עבודה ובכל הזדמנות שיש לי, כנראה הרבה יותר מכל המגיבים יחד, לא הבנתי למה זה מגיע לי. ואז הבנתי שזה לא קשור אלי. יש כאן מגפה. מגפה של שנאת חינם".



 


"When the power of love overcomes the love of power - the world will know peace" Jimi Hendrix אז קיבלתי אינסוף תגובות נאצה על הפגנת הסולידריות שלי עם צרפת הבוקר. בהתחלה, אני מודה, קצת נעלבתי. בתור ישראלית שעשתה שירות צבאי מלא ומסבירה על ישראל בכל נסיעת עבודה ובכל הזדמנות שיש לי, כנראה הרבה יותר מכל המגיבים יחד, לא הבנתי למה זה מגיע לי. ואז הבנתי שזה לא קשור אלי. יש כאן מגפה. מגפה של שנאת חינם. נראה שאנשים כבר לא רוצים שלום, אנשים רוצים לראות דם. כבר לא משנה של מי. מחפשים את השלילי בכל דבר - וכשמחפשים מוצאים. והנה מצאתי את עצמי, בחורה שאוהבת את המדינה שלה, כועסת ומתוסכלת. על החוסר פרגון, על היהירות, על הטירוף שאנשים נכנסו אליו. ואז הבנתי עוד דבר - שנאת חינם זה מדבק. אז עצרתי את עצמי שניה לפני שנפלתי לשם, וחשבתי על כל הסיבות שבגללן אני אוהבת את הארץ ואת האנשים כאן, ופשוט בחרתי לאהוב. אני כותבת את זה כדי להזכיר לכם שתמיד יש לנו בחירה. בואו נבחר באהבת חינם. בואו נוכיח שאפשר גם אחרת.

A photo posted by Shlomit Malka (@shlomitmalka) on


"נראה שאנשים כבר לא רוצים שלום, אנשים רוצים לראות דם. כבר לא משנה של מי. מחפשים את השלילי בכל דבר - וכשמחפשים מוצאים. והנה מצאתי את עצמי, בחורה שאוהבת את המדינה שלה, כועסת ומתוסכלת", הסבירה הדוגמנית, שחשה שהגיעו מים עד נפש. "על החוסר פרגון, על היהירות, על הטירוף שאנשים נכנסו אליו. ואז הבנתי עוד דבר - שנאת חינם זה מדבק. אז עצרתי את עצמי שנייה לפני שנפלתי לשם, וחשבתי על כל הסיבות שבגללן אני אוהבת את הארץ ואת האנשים כאן, ופשוט בחרתי לאהוב. אני כותבת את זה כדי להזכיר לכם שתמיד יש לנו בחירה. בואו נבחר באהבת חינם. בואו נוכיח שאפשר גם אחרת". נשמה.