זהו זה, נראה שאף כוכב הוליוודי לא יכול לחמוק מרגעי "לינדזי לוהן" ומתועד כשהוא במצב רעוע על ידי הפפראצי. קוראים לזה מחיר התהילה, והקרבן האחרון שלה (אם תשכחו לרגע מסקנדל צ'ארלי שין) הוא ג'סטין טימברלייק. לא, לא מדובר בטעות ושמה ביבר - אלא בסקסיבאק האהוב, זה שמטפח תדמית בוגרת ולוהטת במיוחד. הבעיה: הוא נקלט ספק-שיכור-לחלוטין-ספק-מרוח בעדשות צלמי הפפראצי. אופסי!

 


טימברלייק בן ה-34, שמגדל כבר יותר מחצי שנה את בנו הבכור יחד עם אשתו ג'סיקה בייל, שוחרר ביום שני האחרון לערב חופשי מהחלפת טיטולים לבייבי סילאס. לכן, כנראה, בחר לצאת ולהשתכר בהופעה של חברו הטוב, הזמר כריס סטפלטון, שנערכה קרוב לבית בלוס אנג'לס. אבל לא רק הבית קרוב לאזור, אלא גם צלמי הפפראצי, ששורצים בכל פינה בעיר המלאכים.

הכוכב תועד כשהוא יוצא מתנדנד וממלמל מהמופע יחד עם הפמליה המאובטחת שלו, כשהפפראצי המעיקים ביקשו ממנו לחייך למצלמה. בתגובה, הטיף להם במבטא אמריקני דרומי שזו לא אשמתו שהם לא יודעים לעשות את העבודה שלהם, כי נתן להם הזדמנות לתיעוד בכניסה לאולם, תוך כדי שהוא מנופף אליהם באצבע מחנכת. את ריח הכוהל בנשיפות של קאנטרי ג'סטין, כנראה שאפשר להריח עד היום.