אזהרה: צפייה בתמונות הבאות עלולה לגרום להתקפי קנאה, רגשי נחיתות או התרגשות מוגברת, כך שהן לא לבעלי לב חלש או לבריידזילות לעתיד - שיבינו שלא משנה כמה שעות יחפרו למתכנן החתונות או ינדנדו לאחראי על סידורי הפרחים, האירוע שלהן לא יהיה מושלם כמו החתונה של סופיה ורגרה עם ג'ו מנגניילו. ככה זה שאחרי שנה של אירוסין, גלוריה מהקומדיה האהובה "משפחה מודרנית" נישאה אתמול (ראשון) לבחיר לבה המהמם, שאתם כנראה מכירים מסדרות נושכות כמו "דם אמיתי".




קנאה, אילוסטרציה. סופיה ורגרה וג'ו מנגניילו (אינסטגרם)


בסדר, אז בתמונות שפורסמו במהירות בזק ברשתות החברתיות, נראה שהאירוע נראה כמו חתונה מסרט פנטזיה של דיסני, כולל הטוויסט הלטיני, ממש כמו שמעניקה הכוכבת המרגשת בת ה-43 לעולם הבידור. בטקס, ליווה את הכלה בשמלה של זוהיר מוראד, בנה בן ה-23 (כן, היא הביאה אותו לעולם בגיל 20) - מנולו.




הכלה והשמלה. ורגרה לובשת זוהיר מוראד (אינסטגרם)




ורגרה ובעלה הטרי בן ה-38, בילו עם לא פחות מ-400 מוזמנים סוף שבוע של חגיגות שהגיעו לשיאן אתמול, בעיירת הנופש פאלם ביץ' שבפלורידה. בין המוזמנים, נכחו כוכבי הסיטקום שבו מככבת ורגרה בשנים האחרונות (כולל אד אוניל, "אל באנדי" לנצח), כמו גם ארנולד שוורצנגר (!), צ'אנינג טייטום שכיכב עם החתן בסרט "מג'יק מייק" וריס ווית'רספון, שבחנו את חבריהם הטובים רוקדים לצלילי השיר של פרנק סינטרה, "The Way You Look Tonight". במקום מתנות, אגב, השניים בקשו מהאורחים לבצע תרומה לבית חולים לילדים. צדיקים.
 
השניים, שהחלו לבלות יחד בקיץ 2014, התארסו בחג המולד של השנה שעברה. כמעט שנה אחר כך, מנגניילו שר לורגרה במהלך ארוחת הערב ביום שלפני האירוע - כשהיא דאגה לרקוד צמודה אליו כדי להמחיש עד כמה שהיא אוהבת אותו. סי, סי, סי, כולם אוהבים אתכם, לטינו-ברבי וקן.


התרגשות! ורגרה מלווה על ידי בנה, מנולו  (אינסטגרם)


מושלמוש? ללא ספק  (אינסטגרם)