ייתכן שמדובר בכך שהגיעה לגיל 30, או בחיי הנישואים הרגועים - אבל בר רפאלי, משהו טוב עובר עליך!

לפני כמה שבועות, הדוגמנית שימחה מעריצה גדולה בברכה מצולמת, אחרי שהבינה שהפכו עולמות כדי להגיע אליה והנה, אתמול (רביעי) רפאלי שוב מוכיחה רוחב לב. הפעם, הגיעה באופן אישי כדי לשמח חייל צה"ל, שנפצע במהלך מבצע צוק איתן וציין מאורע מרגש אחרי תקופה ארוכה של שיקום.
 
לוחם סיירת "אגוז", אוהד בן ישי, נפצע באורח אנוש במהלך ימי הלחימה של המבצע בעזה, בקיץ 2014. בן ישי, נפגע מרסיסים בראשו, שגרמו לשיתוק בחציו הימני של גופו - כך שמאז הוא נמצא בתהליך שיקום ממושך. בתקופה האחרונה, הוא חזר ללכת בכוחות עצמו ואף לדבר מעט, כך שאחרי חודשים של שיקום בבית החולים, חגג אמש את יום הולדתו ה-21 השמח. על תקן ההפתעה של הערב: הטופ מודל רפאלי, כמובן.


הפתעה מרגשת. בר רפאלי עם אוהד בן ישי (צילום גולשים)


חברה חדשה. רפאלי ובני משפחת בן ישי

הסבר קצר: מסיבת יום ההולדת של הלוחם נערכה ביוזמת ציפי רפאלי (אמה של הטופ מודל), שמתנדבת בבית החולים תל השומר - שם פגשה את בן ישי ומשפחתו במהלך חודשי השיקום הארוך. האירוע, נערך יחד עם 40 חברים קרובים של החייל מהגדוד ומבית, במסעדת "זינק" ביהוד, שבעליה הוא ניל - אחיה הגדול של הדוגמנית. חברת "באליבאנר", בבעלותו של גיא ברעם, נתרמה והפיקה שלטים מיוחדים עבור הלוחם שנתלו במקום. 

האירוע האינטימי, נערך בסודיות והרחק מאור הזרקורים. ואז, הגיעה ההפתעה המרגשת עבור הלוחם: בני משפחת רפאלי, כולל האח הצעיר און, מאמא ציפי וכמובן, בר רפאלי, הצטרפו לשולחן החגיגי ובילתה עם בן ישי וחבריו - ששמחו לראות את אחת הכוכבות הכי גדולות בביצה נהנית איתם. הנוכחים במקום, מגלים שבר נהגה כמו "אחת מהחבר'ה" והייתה חביבה ואדיבה לאורחים. מה יגידו עכשיו המבקרים, על הנשמה?


הילולה. רפאלי שמחה להפתיע 


משמחת לבב אנוש. בר רפאלי עם אוהד בן ישי (צילום באדיבות "באליבאנר")