זה היה חייב לקרות בשלב כזה או אחר במהלך הביקור בישראל - שון פן, הכותל המערבי, הסבר מעמיק, היסטוריה ורוחניות כמובן. בכל זאת, האקסית המפורסמת שלו מדונה כבר נכחה במקום הקדוש מספר פעמים בעבר, אפילו קים קרדשיאן וקניה ווסט דילגו בין סמטאות העיר העתיקה במהלך ביקור הבזק שלהם, כך שאין סיבה שהשחקן ההוליוודי לא יכול היה לוותר על החוויה. גי'זס!
 
פן, הגיע אתמול (שלישי) לעיר הבירה, במסגרת הביקור המדובר בארץ הקודש. בין השאר, טייל עם הפמלייה ומדריך צמוד סמוך לכותל המערבי. על פי עדי ראייה, זוכה האוסקר התרגש לשמוע על ההיסטוריה של ירושלים והמשיך לחפירות חניון גבעתי שמנהלת רשות העתיקות בשיתוף עמותת אלע"ד (כן, בדיוק) - ישירות אל עיר דוד, שם נחשפה מצודת אנטיוכוס שנבנתה בערך לפני 2,000 שנים. 
 


עיר של זהב! שון פן והפמלייה בעיר הבירה (יח"צ)



"הולי גרייל", גרסת זוכה האוסקר


את הסיור המלומד בג'רוזלם, סיים מיסטר פן כאשר הגיע לרחבת הכותל המערבי דרך מנהרה מימי בית שני, שמחברת בין עיר דוד לבין הפינה הדרום מערבית של המקום הקדוש. לא ברור אם הוטמן פתק בקיר הקדוש, אבל אחרי הפגישה עם פרס, בילוי במלון יוקרה בתל אביב פרס וארוחת ערב עם כמה שחקנים מקומיים, הוא סימן וי על כל המשימות של כוכב הוליוודי ביזראל. ביוש.


ג'יזס, אחוריים! שון פן בעיר העתיקה שבירושלים