זוכרים ש-15 דקות התהילה חולפות מהר מאוד עבור יוצאי ריאליטי מקומיים? אז מה אומר לכם השם וובה לזרוביץ' - חצי הצמד וובה ואלה מ"המירוץ למיליון", עם המבטא הכבד. שימו לב, אם נזכרתם במי מדובר, תשמחו לגלות שהשבוע הוא הפך לאבא טרי בהחלט.
 
אלה אייבנדר, החצי הנשי של הצמד שהשתתף בעונה האחרונה של הריאליטי הגלובלי, כבר יכולה לשלוח זר פרחים וברכות לבביות (במבטא רוסי כבד) לחצי השני שלה מ"המירוץ למיליון". זאת, כיוון שוובה ורעייתו מרינה (שמצולמת איתו בתמונה למעלה), סיימו השבוע תשעה חודשים של הריון בחדר היולדות של בית החולים בלינסון שבפתח תקווה - וקיבלו לעולם את יורשת העצר הקטנטנה.


איחלת מזל טוב? וובה עם אלה, בימי "המירוץ למיליון" (צילום: ניר פקין)


אם שכחתם (מה שכנראה קרה), וובה הציע לבת הזוג האוהבת נישואים בשידור חי, רגע אחרי שידור גמר תחרות הריאליטי, לפני כשמונה חודשים פחות או יותר. מה שעוד לא ידעו, הוא שהגברת המיוחדת שלו מטפחת עובר בבטנה באותם רגעים, מה שהוביל לחתונה מהירה כחודשיים אחר כך. מאז, חלפה עוד כחצי שנה, שבה הצמד לא רק נשכח ועבר לעולם שכולו יוצאי ריאליטי פחות רלוונטיים בביצת הבידור המקומית, אלא גם נולדה הבת של וובה - שעונה לשם ניקה. במקביל, אלה רק ממשיכה להשיל קילוגרמים ממשקלה. פאן!

כך אלה נראית היום, אם תהיתם: