מי אמר שאנשי עסקים מעושרים מזניחים את בני המשפחה שלהם? הנה, תראו את מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק ואחד הצעירים המשפיעים בעולם - שלא יכול להוריד את העיניים מבתו התינוקת מקס. גם לא כדי לבדוק מה חדש בניוזפיד שלו.
 
האיש שהכניס לחיים שלכם את ה"לייק" והסטטוסים, קיבל לפני פחות משבועיים את בתו הבכורה לעולם - מאשתו פריסילה צ'אן. מאז, הספיק להודיע כי לרגל הולדתה של יורשת העצר שלו הוא יוצא לחופשת לידה בת חודשיים, מתכוון לתרום 99% ממניות הפייסבוק האישיות שלו (עניין של 45 מיליארד דולר) למטרות חינוכיות, להחליף טיטולים, לצלם את הבייבי, וכמו כל ג'ואיש בוי טוב, גם לציין את חג החנוכה בהדלקת נרות בחנוכייה. יחד עם הכלב שלו ביסט.
 
 

Full of joy with little Max.

Posted by Mark Zuckerberg on Tuesday, December 8, 2015


עם זאת, התמונה שפרסם אמש (שלישי) בפרופיל הציבורי שלו, שבה הוא נראה חולק רגע אינטימי עם התינוקת - כשהוא שוכב ומתבונן ביצירה הכי גדולה של חייו (פייסבוק קטנה לידה, כנראה), לצד הכיתוב "מלא באושר עם מקס הקטנה", מאיימת לכבוש את הרשת. לא רק שהתמונה של האב עם בתו זכתה בשעות שאחרי פרסומה ליותר משניים וחצי מיליון לייקים (!), אלא גם ליותר מ-22 אלף שיתופים וכן 50,000 תגובות. כי מי כמוהו יודע שתמונות של ילדים הן מסחטת לייקים מטורפת, לא?

 

Happy Hanukkah from Beast and our little family to everyone celebrating around the world!

Posted by Mark Zuckerberg on Sunday, December 6, 2015