בנות, מעוניינות בזוכה ריאליטי מזמר כאב לילד הפוטנציאלי שלכן? הזמר מושיק עפיה התראיין אמש (רביעי) ל"רדיו ללא הפסקה 103FM" וסיפר בתכנית של דנה ספקטור ורן שריג שההסתבכות הכלכלית שאליה נקלע בשנים האחרונות "לא קשורה לגירושים" שלו - אבל נחשו מה, הוא כבר מוכן להקים משפחה.

"אני גרוש בלי ילדים, אני לא משלם מזונות ואין לי שום דבר כזה. אין קשר בין המצב הכלכלי לגירושים וזו גם לא הסיבה שהתגרשתי", אמר עפיה. "לאחרונה היתה לי אהבה חדשה, אבל זה הסתיים לא מזמן. חזרתי להיות רווק ומאושר. אין פה 'בגללי' או 'בגללה'. אנחנו לא בכיתה א'. בטח שאני מת לילד. אני מחפש את הפרטנרית".




לדבריו של זוכה "האח הגדול VIP", הוא כבר בדרך לפתרון של מצבו הכלכלי הבעייתי: "הג'יפ שזכיתי בו ב'האח הגדול' שוחרר לטובת חברת 'ליאם הפקות' שבה אני עובד כשכיר, והוא מגיע אלי. בני פרץ, המנהל של 'ליאם הפקות', רשאי ללכת ולהוציא מהסוכנות את הרכב. במקביל הוא מנהל משא ומתן עם הבנקים, זה ארבעה בנקים, מאות אלפי שקלים הוא כבר העביר, ואוטוטו הסיפור הזה מאחוריי. זה לא כזה טררם כמו שעושים מזה".

"אני בהליך של פשיטת רגל כבר למעלה משנה, ובני מנהל משא ומתן עם הבנקים", המשיך עפיה להסביר, "אנחנו נעביר סכום מסוים, והדבר הזה יהיה אחרי. זה לא 'מת העולם' פה. הבנקים הרי במהלך השנים הרי ראו ממני רווחים הרבה יותר ממה שאני חייב להם. זה לא אומר שאני מתנער מזה ולא מתכוון לשלם. נהפוך הוא. אנחנו משלמים ואני איתם בקשר הדוק".

כבר לא. מושיק עפיה והאקסית (אינסטגרם)

השתתף בהכנת הכתבה: אסף נבו.

להאזנה לתכניות של דנה ספקטור ורן שריג ברדיו ללא הפסקה 103FM, הקליקו כאן