הם רגילים לימים ארוכים על סט צילום, שעות של עיסוק באיפור ועיצוב שיער יוקרתי, תאורה מיוחדת, פילטרים, שטיחים אדומים או צלמי פפראצי מעיקים במקרה הטוב ומביכים במקרה הרע - אבל איך כמה מהכוכבים הגדולים בהוליווד נראים כאשר הם מצלמים את עצמם, במכשיר הטלפון הפרטי שלהם? 

כמה מהשחקנים, קומיקאים וזמרים המפורסמים בעולם, צילמו כמה סרטוני וידאו אישיים בפרטיות - שידעו שיתפרסמו ברשת, עבור מטרה חשובה עבורם. הקטעים, נערכו לסרטון שהוא חלק מקמפיין כנגד אלימות באמצעות רובים וכלי נשק בארצות הברית, שיזם הנשיא ברק אובמה (שמופיע אף הוא בקליפ, אבל בצילום רשמי קצת יותר). אז ברור שגם ג'ניפר אנסיטון הנוצצת, שחקנים כמו ג'וליאן מור ומייקל ג'יי פוקס ("בחזרה לעתיד") או קומיקאים כמו איימי שומר, יתייצבו למען היוזמה.



בקטע הקצר, נראים הכוכבים כשהם מצלמים את עצמם ב"סלפי" לצד כמה מהאמהות שאיבדו את ילדיהם לאחר שנורו למוות, כשהם אומרים "אנחנו יכולים לסיים את אלימות שנגרמת בגלל הרובים". בין המפורסמים האמריקנים שנראים שהם במצב טבעי (טוב, בערך), גם השחקנים קווין בייקון, ג'וליאן מור ודברה מסינג ("וויל וגרייס"). 
 


תומכת בצילום סלפי. ג'וליאן מור (צילום מסך)


המטרה, היא כמובן להחמיר את החוק בנוגע לרכישה ושימוש ברובים באמריקה, כך שגם הקומיקאית שרה סילברמן, כוכבי "משפחה מודרנית" אד אוניל והנשואה הטרייה סופיה ורגרה, או השחקנית מליסה ג'ואן הארט ("סברינה המכשפה הצעירה") - לוקחים חלק ביוזמת הצילומים הפרטיים, חלקם נראים כאילו נעשו בביתם הפרטי או חדר ההלבשה שלהם. הכי מציצני.