כשבית "האח הגדול" פותח את דלתותיו לדיירים החדשים - הוא דואג ללהק אנשים מקצוות שונים של הארץ. זאת, מתוך תקווה שלא תהיה ביניהם היכרות מוקדמת, בעיקר כדי לקיים תחרות שווה, מרגשת ואובייקטיבית בין זרים, כאלה שהופכים לחברים (או אויבים מרים) בתוך הבית הסגור. אז זהו, שבעונה השביעית והנוכחית של "האח הגדול", לא ממש הקפידו על כך, לפחות לא במקרה של עומר קינן ושי מיקה יפרח.




צמד חמד עד הגמר? עומר קינן ושי מיקה יפרח (אילוסטרציה, יח"צ)



חושבים שלא ניתן לחזות קשרים וחברויות שהתקיימו לפני הליהוק והכניסה לבית? הכי כן! אז יש כאלה שמכירים מעולם חיי הלילה התל אביבי, או דרך חברים של הדודה של השכנה של סבתא שבמקרה מעריצה שרופה של הריאליטי - ויש כאלה שהיו חברות טובות ובילו זמן משותף עוד לפני שהגיעו ל"האח הגדול 7". רק נראה אותן מעיזות להעמיד אחת את השנייה להדחה.
 
כך לדוגמה, הברמנית עומר קינן נכנסה לבית וגילתה כי אחת מחברותיה הטובות - שי מיקה יפרח - לוהקה גם היא לעונה של האח הגדול. לראייה, השתיים לא רק נהגו לבלות עם חברים משותפים בעיר הגדולה, אלא גם פרסמו כמה תמונות משותפת ברשתות החברתיות. נכון, השתיים גם הצטלמו יחד עם תמיר ויצמן - הבויפרנד של קינן, זו שכבר גיליתם שסיפרה בתעודת הזהות של על המסך שהיא רווקה ומוכנה לקשר בתוך הבית, למרות שזה לא בדיוק נכון. 

 

A photo posted by I AM SCALI (@tamirweizman) on

קינן (מימין), יפרח (משמאל), שבועות ספורים לפני הכניסה לבית "האח הגדול"

 

A photo posted by I AM SCALI (@tamirweizman) on


 
דבר החברות של השתיים, אם תהיתם, לא צוין בשום מקום, כמו גם בשידור התכנית הערוך בערוץ 2 - שבו לא נחשף (חס ושלום) שהשתיים מכרות מימים ימימה, או שמדובר בשתי בנות שסביר להניח שישתפו פעולה כדי להגיע עד לגמר התכנית יחד . זאת, בשונה מהמקרה של הצמדים רוני וגילי מיילי, שהגיעו כאב ובנו, או מעיין ומוטי חודדה, שבילו בבית כזוג נשוי. פייר? כי ככל הנראה, כעת הן יעשו הכל במשותף כדי לנצח, כיוון שעם חברה בתוך הבית יש לשתי היפהפיות של "האח הגדול" סיכוי גדולים יותר להגיע רחוק.
מהפקת "האח הגדול" נמסר בתגובה: "דבר היכרותן של שי מיקה יפרח ועומר קינן היה ידוע להפקת 'האח הגדול' עוד בטרם כניסתן לבית. הדבר אינו מונע השתתפותן בתכנית".

 

A photo posted by I AM SCALI (@tamirweizman) on