הזמנות לאירועים נוצצים, מתנות או הנחות משמעותיות עבור הסלבס? אלה כבר מזמן לא ידיעה מרעישה. אבל כשפוליטיקאי מדובר מאוד מבקש לנצל את מעמדו כדי לחסוך כמה שקלים, אז מדובר כבר סיפור אחר לגמרי. אתם יכולים לקרוא לו חזן, אורן חזן.
 
ביום חמישי האחרון, כשפרשת בר רפאלי ורשות המיסים ברקע, ח"כ המושעה אורן חזן נצפה בכניסה לאירוע "שבוע האופנה למידות גדולות" של גאלה רחמילביץ, אירוע שהתקיים בתחילת סוף השבוע בתל אביב. חזן (שאוהב לבלות באירועים מתוקשרים), הגיע לאיוונט עם מתנה בידו, כשכל מטרתו היתה לפרגן לקולגה שלו, דקל זרד, שמקדמת בגדי ספורט חדשים במידות גדולות - כיוון שזרד וחזן עובדים על פרויקט משותף למאבק במחלת האנורקסיה. 


נכנסת, כן? ח"כ אורן חזן ואחת המעצבות באירוע (צילום מסך, פייסבוק)

אבל כאן מגיע הטוויסט: על פי עדים שנכחו באירוע, על אף מעמדו, נעצר ח"כ חזן בכניסה למקום והתבקש לשלם 15 שקלים דמי כניסה, כאחד האדם. לטענת מקורות יודעי דבר, חזן סירב לכאורה להוציא את הסכום וביקש שיוותרו לו על התשלום בכניסה. לאחר כמה רגעים של מבוכה במקום, הורשה חבר הכנסת מטעם הליכוד להיכנס לאירוע, זאת ללא תשלום דמי הכניסה. מברור קצר, עולה כי ככל הנראה, חזן כלל לא היה אמור להיכנס בתשלום - כיוון שהיה מוזמן מיוחד של אחת המשתתפות המרכזיות באירוע.
 

ח"כ  חזן, מנת פלאפל עולה יותר!
"זה פשוט מגוחך, מדובר בשקר שלא היה ולא נברא. באתי לברך קולגה לכבוד מותג חדש שהקימה. הגעתי לכניסה ולא ביקשו ממני כסף. מי שחושב שלא הייתי משלם את סכום העתק האסטרונומי שבגינו צריך לקחת משכנתא, 15 שקלים בכניסה, אז שימשיך עם מחשבותיו. לנו הנורמליים זה גורם לחייך".


זה כבר כשבילה בשבוע קודם לכן. אורן חזן עם כוכב "הישרדות" (צילום מסך)