בר רפאלי, תראי, זה קורה לאנשים הכי טובים: רשויות החוק באיי בהאמה פשטו על עסק ששייך לזמר האמריקני לני קרביץ. לא, ממש לא עסק להלבנת כספים, הימורים לא חוקיים או מכירת ממתקים ללא מע"מ - אלא במרפאת צדקה עבור האוכלוסייה המקומית הנזקקת. שערורייה.
 
מתברר שארגון סיוע ותרומה שהקים הרוקסטאר הוותיק, בשם Let Love Rule Foundation, תרם לעניי המדינה הקריבית (שבה גם חיי קרביץ בעצמו) בשנים האחרונות. אחת התרומות, היתה מרפאת שיניים שפעלה למשך זמן קצר בעיירה גרגורי טאון, שהעסיקה כמה רופאים אמריקניים. אבל משהו שעשו הכעיס את כוחות הפיקוח המקומיים.

הצילו! לני קרביץ על הבמה (רויטרס)

קרביץ הפזיז, החליט להפעיל את תכנית התרומה של המרפאה, מבלי לקבל את כל האישורים הדרושים לפניכן מרשויות החוק בבהאמס. לכן, כשהמשטרה גילתה שהמרפאה שמאחוריה עומד הזמר האהוב פעילה ורופאי שיניים זרים מטפלים בלקוחותיה - החליטו לערוך פשיטת פתע במקום. אין כמו להפתיע באמצע השתלת שיניים תותבות כמתנת צדקה, כן?

הרופאים, כך על פי דיווחים מעבר לים, ברחו מהדלת האחורית רגע לפני שנעצרו והושלכו לכלא. קרביץ עצמו, נותר ללא פגע - אבל תארו לעצמכם מה חשב ההוא שנותר עם צינורות השאיבה וכלי הקידוח בפה, באמצע טיפול שלא הגיע לסיום!