את הסיפור הזה, אפילו יוצרי "Glee" לא היו מסוגלים לכתוב: מארק סלינג - השחקן האמריקני שגילם את דמותו של "פאק" בסדרת הנוער האמריקנית המצליחה - נעצר אתמול (שלישי), לאחר שבמחשבו האישי נמצאו קבצים של פורנוגרפיית ילדים. כעת, נחשפים פרטים חדשים על הפרשה המביכה, שככל הנראה תעלה לסלינג בתפקיד הקאמבק שבו זכה לאחרונה, בסרט קולנוע חדש.

כוכב הנוער בן ה-33, נעצר בלוס אנג'לס, לאחר שפשיטת משטרה מצאה יותר מאלף תמונות פורנוגרפיות שבהן נראו גם ילדות בתנוחות מיניות, חלקן בנות פחות מ-10. את הטיפ על השחקן, קיבלו השוטרים מחברתו לשעבר של סלינג, שהעבירה להם מידע. לאחר מספר שעות חקירה, "הילד הרע" מהמסך שוחרר בערבות של 20 אלף דולר על יד בני משפחתו.



כעת, בצהובונים בחו"ל מדווחים כי ייתכן שהקאמבק של סלינג למסך, שהיה אמור להיות תפקידו הראשון מאז ש"Glee" ירדה מהמסך לפני כשנה, עשוי להתבטל. השחקן צולם לתפקיד הנבל בסרט "Adi Shankar's Gods and Secrets", שעתיד להציג ב-2016 בקולנוע. למרות שהצילומים לצד דניז ריצ'רדס, ג'יין סימור וקיילן לוץ הסתיימו, בהפקת הפיצ'ר שוקלים לצלם את הסצנות שלו מחדש עם שחקן אחר או להשאיר את כולן על רצפת חדר העריכה. זאת, בהתאם להמשך התפתחות החקירה של סלינג.
 
זו אינה הפעם הראשונה שבה כוכב "Glee" מסתבך. לפני כמעט שלוש שנים, השחקן נתבע על ידי חברתו לשעבר בגין כפייה מינית. בשיא הצלחתו, סלינג הואשם שהכריח את בת הזוג שלו לשכב איתו בלי אמצעי הגנה, למרות הרצון שלה שישתמש בקונדום, בתגובה לכך שביקשה ממנו לעבור בדיקות לגילוי מחלות מין. הוא הכחיש את ההאשמות, כך שלבסוף התיק נסגר בפשרה של השניים.