מכירים את האמרה חושפת טפח, מסתירה טפחיים? אז תשכחו מזה במקרה של לירון זהבי, יוצאת "האח הגדול", שהחליטה לחשוף לא מעט בתמונה משוחררת בהחלט שפרסמה ברשת. הנה צילום של אמא, בנה בן השלושה חודשים, חזה נשי שלוף, מעצבת שיער, אהבה. לא, אין כאן טעויות, הילד יונק מאמו על הסט!

 מי שהשתתפה בעונה הרביעית של הריאליטי, כנראה שאבה השראה (הא!) מדוגמניות על כמו ג'יזל בונדשן, ששיתפה את העולם לפני כמה שנים בתמונה שבה הופיעה כשהיא מיניקה על סט הצילומים, צילום שאחרי כמה שעות הפך לסופר-ויראלי. זהבי אמנם לא הצטלמה לקמפיין שמעודד הנקה אלא לקמפיין עבור חברת ביטוח, כאשר לצד הצילום החושפני שבו היא מאכילה את את בנה עוז, העבירה מסר ברור לכל המריירים - אשתתף בצילומים רק אם אוכל להביא את הבייבי לסט ולהניק אותו בכל זמן שידרוש. 



רגע אחר כך, הסבירה למעריציה ברשת (היוש, מי שלא תהיו), ש"העליתי תמונה בתום לב, לא מתוך כוונה לעורר סערה... הנקתי את אורי שנתיים וחצי - ואני מתכוונת להניק את עוז אותו דבר. אני מזינה את הבן שלי ותו לא, בטח שלא בכדי שגברים יסתכלו עליי בצורה סקסית. לי זה נראה מאד טבעי... מי שמחפש לראות דברים סקסיים שייכנס לאתרי פורנו".


הנקה היא לא פורנו! לירון זהבי והבייבי (צילום: פנין יהודאי)