אושרת קוטלר היא מגישת חדשות, עיתונאית מוערכת שנוהגת לומר את מה שעל לבה גם באולפן. אבל מה קורה כשהיא רוכשת ממיטב כספה את המלתחה הפרטית שלה מבלי לבקש הנחות סלבס ומתרגזת על חברת אופנה? שימו לב.
המגישה המכובדת החליטה לשתף את חבריה ברשת בחוויית הקניות האחרונה והמאכזבת שלה, בחנות של רשת האופנה "סאקס". קוטלר רכשה שני פריטים שהותירו אותה זועמת, כשלדבריה, ה"שירות הגרוע" שקיבלה לא עזר. השבוע, פרסמה בפייסבוק ש"לפני כחודש פינקתי עצמי בקניית שני סוודרים ברשת סאקס. המחיר מופקע, העיצוב נפלא, נו... פרגנתי לעצמי. לפעמים מותר. יומיים אחרי התרחבו הסוודרים בשתי מידות, חלפו עוד יומיים ואז נולדו להם כדורי צמר קטנים ומטרידים שהתפזרו לכל עבר".
כובסת וכועסת. אושרת קוטלר (צילום: אור גפן)
עוד הוסיפה ש"אחרי כביסה אחת (ביד כמובן ובמים פושרים) הסוודר היקר איבד צורתו כליל". אז לדבריה פנתה לחנות, "זה לקח כמעט חודש, עד שמצאתי את הזמן להשתרך בפקקים אל הקניון החדש בכפר סבא. אחרי שעה מתסכלת בתנועה, הגעתי קצרת נשימה לחנות, רק כדי לגלות שברשת הנחשבת לא מאמינים למראה עיניים, גם לא לתלונת הלקוח. צריך לשלוח לבדיקה, זה ייקח עוד זמן, ואני אצטרך להשתרך שוב בפקקים כדי לקבל תשובה - היה, או לא היה".
עוד הוסיפה ש"אחרי כביסה אחת (ביד כמובן ובמים פושרים) הסוודר היקר איבד צורתו כליל". אז לדבריה פנתה לחנות, "זה לקח כמעט חודש, עד שמצאתי את הזמן להשתרך בפקקים אל הקניון החדש בכפר סבא. אחרי שעה מתסכלת בתנועה, הגעתי קצרת נשימה לחנות, רק כדי לגלות שברשת הנחשבת לא מאמינים למראה עיניים, גם לא לתלונת הלקוח. צריך לשלוח לבדיקה, זה ייקח עוד זמן, ואני אצטרך להשתרך שוב בפקקים כדי לקבל תשובה - היה, או לא היה".
"אז חברת Sacks יקרה, הריני מודיעה לכם חגיגית. שימרו את הסוודרים לעצמכם, קחו גם את הכסף, אינני חפצה בו. אם נראה לכם הגיוני שהקונים שלכם צריכים לרדוף אחריכם גם כאשר אתם מוכרים תוצרת פגומה במחיר מופקע. עדיף כנראה פשוט להימנע מכם. לא אקנה יותר ב-Sacks. לא רק האיכות ירודה, גם השירות".
להלן סיפור קטן ומעצבן-לפני כחודש פינקתי עצמי בקניית שני סוודרים ברשת סאקס. המחיר מופקע, העיצוב נפלא, נו... פירגנתי לעצמ...
Posted by Oshrat Kotler Bengal on Tuesday, January 19, 2016
אחרי פרסום הפוסט הנוזף, אמרה קוטלר ש"סאקס אכן החזירו לי את כספי יום אחרי שעלה הפוסט הזה, זה קרה אך ורק בגלל שאני עיתונאית. מנהל המעבדה לחלוטין לא הבטיח לי זיכוי טלפוני, אלא דרש ממני להגיע לחנות. אין לי שום בעיה עם הצורך להעביר את המוצר בדיקה, ולו היו מציעים לי זיכוי טלפוני, הפוסט הזה לא היה נולד בכלל. אני לא חושבת שהצרכנים צריכים להטריח עצמם פעמיים לחנות כשהרשת שבה קנו מוכרת להם מוצר פגום. שהרשת תתאמץ. ראוי שסאקס ישנו את איכות השירות שלהם".
דניאלה רייבנבך, דוברת סאקס מסרה: "לפני כחודש ימים (13.12) רכשה קוטלר שני סריגים בצבעים שונים, בסניף סאקס כפר סבא. על פי נהלי החברה ובדומה לכל רשתות האופנה האחרות בארץ ובעולם, כאשר לקוחה מחזירה מוצר, לאחר שהשתמשה בו ואף עבר כביסות וייבוש, מקובל שיעבור לבדיקת מעבדה. ראוי לציין כי מדובר בסריג שנמכר מתחילת העונה, זכה להצלחה רבה ונמכרו למעלה מ-1,000 פריטים זהים בארץ ובעולם, לשביעות רצונן המלאה של הלקוחות ומבלי שהתקבלה על הסריג אף תלונה".
"המוכרת, סטייליסטית בת 23, מיותר לציין שאינה מהנדסת טקסטיל, פעלה על פי הנהלים המקובלים בסאקס וברשתות האופנה המובילות והפנתה את גברת קוטלר, למנהל המעבדה. מנהל המעבדה, לא זיהה שמדובר בעיתונאית ואושיה טלוויזיונית ונהג בקוטלר, כאחד האדם. לצערנו, לאחר שמנהל המעבדה הבטיח לגב' קוטלר שמיד לאחר הבדיקה הכסף ישלח עד לביתה, או יזוכה באמצעות כרטיס האשראי שלה, אינה קיבלה את תשובתו. רשת סאקס תשמח להמשיך ולשרת את לקוחותיה נאמנה בארץ ובעולם עוד שנים רבות".