קים קרדשיאן חיה את חייה באופן הכי פומבי שיכול להיות. לעומת כמה כוכבי ענק שמשתדלים לחשוף את חייהם האישיים כמה שפחות, קרדשיאן פרצה לתודעה הציבורית בזכות קלטת מין (היוש, פריס), שהובילה לתכנית ריאליטי משפחתית שכבשה את הוליווד (ואז את תושבי העולם), לחתונות, גירושים ולידות, פלוס עוד שלל שערוריות בחסות פמילייה קרדשיאן. 



גם בעלה של מלכת הריאליטי-טראש, קניה ווסט, חושב שאשתו היא יצירת אמנות של העידן המודרני - דווקא בשל העובדה שהיא נותנת לכולם לראות מה קורה בין הרגליים שלה. לא, לאו דווקא בצילומי עירום רבים (ששוברים את האינטרנט), אלא גם בחיי היום-יום שלה, בציוצים שהיא מפרסמת רשת, בשגרה מול הפפראצי או כחלק מצילומי התכנית החטטנית בכיכובה של קרדשיאן.
 
אבל מתברר שישנה פעולה אחת, די טבעית למען האמת, שקרדשיאן לא מוכנה לחשוף בפומבי. בשום פנים ואופן, זה לא יקרה. לא תאמינו מהי...


פחות בקטע של... אמהות? קים קרדשיאן עם נורת' ווסט (פלאש 90)

אז זהו, שבתור אמא לשניים, נורת' ווסט בת השנתיים וחצי והבייבי סיינט שנולד בחודש שעבר, קרדשיאן לא מוכנה להיניק בפומבי. בפוסט חדש באתר האישי שלה, גילתה קימי שלא תיקח את הבן הקטן לפארק או למסעדה ותשלוף שד כשהוא רעב, בטח לא בנוכחות זרים. למה? אז זהו, שפשוט ככה.
 
"אני באופן אישי לא אניק במסעדה עם כל מיני זרים שבוהים בי תוך כדי", כתבה בכנות למעריצים, "ראיתי את זה קורה בעבר ואני זוכרת איך צייצתי שאני פשוט בהלם", שחזרה. "עכשיו כשאני אמא אני כבר לא המומה... אבל לא אלך לשירותים להיניק ילד אחד ואשאיר את האחר לשבת בשולחן לבד". כן, כאילו זה יקרה. "לא אניק בחוץ אלא אם זה מצב חירום. אבל כן ארשה לעצמי לעשות את זה מול החברות שלי", סיפרה.


סיינט, אתה לא תאכל בפארק. כנראה. קרדשיאן (רויטרס)

קרדשיאן הוסיפה שמדובר במעשה טבעי והיא לא מתביישת בו, כך שהיא מעודדת נשים שנוח להן להאכיל את הבייבי בפומבי - לעשות זאת, אפילו בתמונות ברשת. אבל לא, זה לא בשבילה. ברצינות, מדובר באישה שחשפה את החזה שלל פעמים, אבל כשתינוק עושה בו שימוש טבעי? פחות מתאים!


את זה, היא כן עושה. קים קרדשיאן בתמונה עתיקה (אינסטגרם)