קונגרג'וליישנז, טיירה בנקס, אחת הדוגמניות המפורסמו ביותר בעולם ומנחת הריאליטי המצליח "הטופ מודל הבאה", קיבלה לעולם בן ראשון כשהיא בת 42. ההפתעה גדולה במיוחד, כיוון שבנקס עצמה לא היתה בהריון, אלא הרחיבה את המשפחה באמצעו אם פונדקאית - שהפכה אותה ואת בן הזוג שלה להורים לבייבי ראשון.



הטופ מודל והמגישה האמריקנית היפהפייה, הכריזה על העובדה שהיא אמא בתמונת אינסטגרם, שבה חשפה את הפרטים על הילד שהביאה לעולם יחד עם החבר, הצלם הנורווגי אריק אסלה. "הוא קיבל את העיניים הגדולות והאצבעות שלי ואת הסנטר והפה של אבא שלו אריק", כתבה בנקס לצד התמונה של כובע צמר קטן לתינוקות. "אנחנו מודים על האישה שהיא מלאך שנשאה את התינוק קסום עבורנו, אנו מתפללים עבור כל אחד שנתקל בקושי להגיע לציון הדרך המרגש". 

 

A photo posted by Tyra Banks (@tyrabanks) on



שמו של יורש העצר של הדוגמנית ובן הזוג, כפי שגילתה, הוא יורק בנקס אסלה - שהגיע לעולם אחרי שאמו המפורסמת דיברה כמה פעמים בעבר על קשיי הפוריות שלה והמאמצים שהיא מנסה לעשות על מנת להיות אמא לילד. 


"זה לא היה תהליך קל, אבל מדובר באור בהיר בקצה המנהרה, עבורי ועבור אביו אריק", סיפרה טיירה למגזין האמריקני 'פיפל' בדרמטיות, "כשאני מביטה בעיניו של התינוק שלי, אני חושבת על כל האנשים שנתקלים בבעיות פוריות ונאבקים ומתפללת עבורם. התקוות שלי מלאות באיחולים עבורם שירגישו כמו שאני מרגישה כשהאוצר הקטן שלי, יורק בנקס אסלה, נח בזרועותיי". מגדלת מודל בהתהוות? כנראה שכן. מזל טוב!

הו מאמא. טיירה בנקס (גטי)