אז הקלישאה המוכרת לפיה "מה שהיה על האי נשאר על האי", לא תקפות לגביי כולם, נכון עומר רוזן? השורד הערמומי והתחמן במיל', הותיר אחריו לא מעט נפגעים ב"הישרדות", אבל כשחזר לארץ - ציפה כנראה שהכל ישכח ויסלח. אז זהו, שלא ממש, ילד יום הולדת!


רוזן פעם "זומבי" תמיד זומבי, הזמין את חבריו לריאליטי לחגוג איתו את העובדה שמלאו לו 34 שנות ייעוץ השקעות (תוך כדי שהוא סופר לאחור את 15 דקות התהילה), במתחם הקריוקי "מיאון דה מייק" שבנמל תל אביב. זה אומר שבערך כל חבריו לתחרות, הגיעו לזמזם איתו ולהרים על הבמה - כולל רון שובל, שהגיע עם אשתו כדי להקדיש לרוזן אישית את הלהיט "איך את מסובבת אותי".

מזל טוב וזה. עומר רוזן  עם הידידה לירון רביבו (צילומים: שוקה כהן)


רוזן מרוגש, רון שובל שר לו ולליסה שורקין

נחשו מי בחר להבריז: בערך הכוכבים הגדולים של העונה, טילטיל (אין דבר כזה סולחה!), רוסלנה רודינה ושמעון אמסלם - שכנראה לא שכחו לרוזן את הדחתו המפתיעה של אמסלם, כך שהם מעדיפים להתרחק ככל האפשר מהשורד, גם זמן רב אחרי סיום השהות על האי בהונדורס. הודא נקש, שלא הספיקה לריב עם רוזן על החוף אך מאז שכחה וסלחה, דווקא הגיעה לשיר יחד עם בן הזוג, רועי מולה.

עושים גם אירועים. הודא נקש והבויפרנד רועי מולה


וואלה, יופי!


גם עומרי כוכבי והחברה הצעירה כאן


אמורה, כוכבי סטייל

מלבדם, אל האיוונט הווקאלי הגיעו החשודים המיידיים: לירון רביבו כסינגל ליידי, ג'ני צ'רוואני יד ביד עם בעלה רוני מאנה, ליסה שורקין, אלכסה דול עם רז זלצרמן (שלא מפספסים אירוע), עומרי כוכבי עם זיפים שליקק את החברה מול העדשה (חמוד, אבל דוקר). טיטי איינאו, בלטה על הרחבה גם בגלל ששרה בקולי קולות וגם בגלל שהתחדשה בתוספות שיער ארוכות ובלונדיניות במיוחד - שאחרי נענוע מול המיקרופון החליטה לעלות על הבמה ולשיר עם שובל. בקרוב בסינגל משותף חדש? 


ג'ני צארווני ורוני מאנה מכובדים


בדרך להפוך ל-BFF. הודא וג'ני שומרות על קשר אחרי האי


אז, הגיעה טיטי איינאו


והרימה את המקום!


חמודים. שובל ואשתו


שמחה פלוס. טיטי איינאו


מה יש לכם? אלכסה דול רבה עם רז זלצרמן


ואז מתפייסת. כנראה


טיטי תשיר לנו סולו. עם שובל


צו פיוס. טיטי איינאו עם הודא נקש