בלונדיניות נהנות יותר? נו באמת, ברור שלא, מספיק עם הקלישאות האלה. תראו את יוליה פלוטקין ושביט ויזל, דוגמניות, בהירות שיער, נשים מרגשות שמוכיחות איך חיים לא מורכבים מקצפת ושמפניה מבעבעת, כיוון שהשתיים האלה צריכות לקום מוקדם ולהתאמץ להגיע לקניון כדי לשמור על מעמדן (הא!) בביצת הבידור... כלומר מלבד הפעם שאיחרו לאירוע מתוקשר.


איחרו? יותר נכון כמעט שלא הופיעו לתערוכת הצילומים לציון 100 שנה להולדתה של אדית פיאף, שנערכה הבוקר (ראשון) בקניון רמת אביב. לא בגלל שהן בלונדיות, לא בגלל שלא השכימו קום, התלבשו, הסתדרו, התאפרו ונפרדו לשלום בבית - אלא דווקא בגלל שפשוט לא הצליחו להגיע למקום. רגע, מה.


לפחו  יש לכן אחת את השנייה. יוליה פלוטקין ושביט ויזל (צילום: שוקה כהן)


אז ככה, נשים מוכרות כמו מיה דגן, יעל גולדמן, יערה בנבנישתי, הסטייליסטית ליאת אשורי וסנדרה שדה, התייצבו עם הזריחה ברחבת הקניון, רק כדי לראות מקרוב את תערוכת עיצובי השמלות השחורות של מעצבי אופנה מקומיים מובילים. גם פלוטקין את ויזל אמורות היו לבלות איתן, רק שהמונית שהוזמנה לדוגמניות הלוהטות הגיעה באיחור לא אופנתי ומורט עצבים.


תוסיפו את הפקקים של שעות הבוקר בדרך לצפון תל אביב, מה שגרם לשתיים להגיע לאירוע רגע לפני שהסתיים. מביך. חברותיהן המוכרות, כבר התקפלו וחזרו לביתן עד שהשתיים האלה הגיעו לבחון את התמונות, כך ששביט ויוליה מצאו את עצמן עם השאריות שנותרו מהאירוע. קשים החיים, קשים מאוד.


כן הגיעה בזמן. מיה דגן


הנה גיסתה, שתחייה. יעל גולדמן