תנו לשמש יד? רק דמיינו לעצמם איך חשה המחוברת לשעבר והדוגמנית הטרייה, עדי שילון - שכפי שגיליתם כאן נבחרה לשמש כפנים של המותג "עונות" - כשנאלצה להצטלם עבור חברת האופנה במידות גדולות בחוף הים רגעים אחדים אחרי הזריחה, בקור המקפיא של הימים האחרונים? פאן להיות קולבית!



אז הבויפרנד, השחקן יוסף סוויד, לא היה בארץ כדי לחמם אותה, קרני השמש אמנם יצאו החוצה, אבל שילון הגיעה  לחוף הדקלים בבת ים בארבע לפנות בוקר - כשהטמפרטורות היו קרובות מאוד לאפס מעלות. אז מה עשתה הגברת שהשילה לאחרונה ממשקה, רק כדי להתחמם? בין טייק לטייק, התעטפה במעיל, ישבה מול מפזר החום וליקקה שני חטיפי קרמבו ועוד כמה עוגיות (פחות קלוריות מאשר בטוסט גבינת מוצרלה!). הרי ככה זה כשאת פרזנטורית למידות גדולות, מותר לאכול בגדול.


מוכנה לקלוז אפ. עדי שילון על הסט (צילום: רפי דלויה)


טוב שילון, את עירומה, ברור שקר לך!

אגב, אם תהיתם של מי היה הרעיון ללהק את בתו של דן שילון כפנים של מותג הביגוד לנשים אמיתיות, שילון מספרת שהיא "הפרזנטורית הראשונה בהיסטוריה שהציעה את עצמה לקמפיין". כי כאשר יוצאת הריאליטי שמעה שמחפשים דוגמנית למותג האופנה, יצרה קשר עם משרד היח"צ של הרשת ואמרה להם שלדעתה "יכול להיות ממש מהמם אם אני אהיה הפרזנטורית". מפה לשם, היא תרוויח 400 אלף (!) ש"ח על הקמפיין. ובכן, חלומות מתגשמים.



תנו לשמש, תנו לשמש יד. עדי שילון מצטלמת בחוף