גם להומלסים יש חיים, אבל הם יוכלו להמשיך כסדרם (פחות או יותר), רק אם לא יפריע לשגרה של אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט - הפאוור קאפל ההוליוודי ואחד הצמדים החזקים ביותר בעולם הבידור. מעשה שהיה כך היה: אדם חסר בית, ביקש להטיל את מימיו בין השיחים של אחוזה מפוארת בלוס אנג'לס - רק שאז, רגעים ספורים אחר כך, נתפס על ידי כמה שוטרים ונעצר. הסיבה: הוא ניסה להשתין בגינה של אנג'י ובראד. חוצפה!


נדמה שאפילו הצהובונים באמריקה נדהמו לשמוע על המעצר הבא, של גבר אלמוני, שכל חטאו היה שבילה באזור גבעות הוליווד. זה קרה בשבוע שעבר, כשמערך האבטחה של ג'ולי את פיט הזעיק את משטרת לוס אנג'לס, כשזיהו פורץ זר שבילה מסביב לגינה באחוזה של המשפחה המורחבת. כשהניידת הגיעה, האיש נעצר, אז התברר שכל מה שרצה הוא לשחרר לחץ בין השיחים - כנראה בלי שום קשר למי שחי בבית או שכלל ידע מי ה-VIP שגר במקום. איזה לחץ.

סיפור צהוב. אנג'לינה ג'ולי ובראד פיט (Getty images)

אז בראד ואנג'י אולי התעצבנו לגלות שאת הצמחים היוקרתיים שלהם זיהמו בשתן, אבל ממש לא מדובר בעוד מקרה של מעריץ מטורף שניסה להשיג גבול לתוך בית המשפחה השמור היטב. השחקנים, בכלל מחפשים בתקופה האחרונה אחרי בית חדש שירכשו באנגליה, שיאכלס אותם ואת הילדים מדוקס (14), פאקס (12), זהרה (11), שיילו (9) והתאומים ויויאן ונוקס (7). כי בלונדון, אין רק טלוויזיה מצוינת, אלא שם יצולם סרטו הבא של פיט בעוד שאנג'לינה תצא משם למסעות הומניטריים שלה בין מחנות פליטים בעולם. כל עוד לא ישתינו לכיוונה, הכל טוב.



אולי תתעסקי קצת יותר בעצמך? אנג'לינה ג'ולי שדופה (Getty images)