יוצאת "האח הגדול" אביבית בר זוהר העלתה לרשת תמונה חושפנית בה היא עירומה למחצה ומכסה את החזה עם כפות הידיים, אך בעקבות תגובות זועמות שספגה הסירה את התמונה. לדנה ספקטור ורן שריג היא אמרה ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "אני טיפוס עם המון שמחת חיים וקשה לאנשים לקבל אותי. שנים חשבו שאני עושה סמים בגלל שמחת החיים, אבל זה הכל נורא טבעי. רזיתי שני ק"ג וחצי והחלטתי להעלות את התמונה. אישה שרוצה להראות שלמרות שהיא חיה באיטליה עם פיצות ופסטות, היא יורדת במשקל. אז העליתי תמונה שבה כיסיתי את החזה עם הידיים. קיבלתי תגובות די פוגעניות. נשים כתבו לי 'כבוד בת-מלך בבית פנימה'. נכנסתי להן לאינסטגרם מהעצבים שהביאו לי ואני רואה אותן חצי עירומות בחוף הים, מי שישמע עם חוטיני".


"במה אני שונה מבר רפאלי ושלומית מלכה? לשלומית מלכה יש תמונות שהכל שם שקוף", אמרה בר זוהר. "אני לא חושבת שיש הבדל ביני לבינן. הן דוגמניות וכבודן במקומן מונח. אני אביבית, זה סוג של טייפקאסט. אני לא חושבת שאני שונה מכולן. ואני חושבת שהתגובות הפוגעניות הן בגלל שאני בישראל. אני כרגע גרה באיטליה, במילאנו, כולן מתלבשות ככה ומתנהגות ככה, ואני מרגישה פה כמו אחת מהעדר. בישראל אני מרגישה מאוד מאוד שונה, וזה מאוד חורה לי. אני ישר נהיית זולה. זה מה שבעיני פוגעני ולא פייר. אם קים קרדישיאן עושה את זה היא מקבלת מיליונים לחשבון הבנק ואם אביבית עושה את זה אז היא זולה. פשוט מגזימים עם העניין".



"הורדתי את התמונה כי רשמו לי שיש לי מעריצים ילדים וילדות, שעבורן אני מהווה מודל לחיקוי וזה אולי לא נראה טוב, לא בגלל שזה נראה לי לא טוב", הסבירה בר זוהר. "האמת היא שאף אחד לא העליב אותי קשה. אין לי במה להתעסק? לישראלים קשה מאוד מאוד לראות משהו שהוא מחוץ לקופסה ומאוד שונה מהם, אז אין לי כוח להתעסק. כשאני אעשה קמפיין חושפני אני אעלה אותו. כשאני מעלה תמונה שלי בבית זה לא טוב, כשאני מעלה קמפיין אז זה מהמם. ישראל שמרנית ותהיה שמרנית לעוד שנים רבות לצערי הרב. זאת אני. אני לא יכולה לשנות את עצמי, אז עזבתי כדי להיות אני".


"אני לא גרה בארץ כבר כמעט חצי שנה", סיפרה אביבית. "במילאנו יצאתי עם איזה רופא, הכי יפה בעולם. נפרדתי ממנו כי הוא היה מאוד קשה, רובוט, מאוד חי לפי שעות. ככה זה האיטלקים. הוא כל הזמן אמר לי מה צריך כרגע לעשות, בכל שעה. אז אני כרגע לא יוצאת עם אף אחד. אני נמצאת במועדונים הכי נחשבים בעולם. בכל העולם מכפישים את ישראל ואני יושבת ונואמת. אחרי שאלמד את השפה אני אהיה בטלוויזיה האיטלקית. אם הייתי גרה בהוליווד הייתי היום מיליארדרית".