אולי כדאי לקלואי קרדשיאן להסתובב עם שן שום על שרשרת, לבקר אצל  קוראת בקפה הוליוודי או להתייעץ עם ציפורה אהרון (מומחית בשחור, לא?) - כי לגברת המפורסמת הזאת אין הרבה מזל כשזה נוגע לגברים בחייה. האחות הכי פטפטנית במשפחת קרדשיאן, לא בוחלת באמצעים לקדם את תכנית האירוח החדשה שלה, כשהפעם אישרה מול המצלמות שהיא ובן הזוג האחרון שלה, שחקן הכדורסל ג'יימס הארדן, נפרדו בגלל ש... בגד בה.
 
מוכר לכם מפעם? אולי כי זו בדיוק אותה הסיבה שבגללה אחותה הקטנה של קים הפרידה כוחות מבעלה לשעבר, כדרוסלן ה-NBA  לשעבר למאר אודום. זה שעד עצם היום הזה לא השלים את הליך הגירושים ממנה, למרות שנפרדו כבר בשנת 2013. העיקר שקנית לו בית צמוד לשלך, כדי שיוכל להשתקם בנחת ותמיכה מההתמוטטות שעבר בבית בושת בשנה שעברה.



בחזרה לתחילת חודש פברואר 2016, אז קלואי בת ה-31 החליטה לשים סוף לרומן בן כמה חודשים עם כוכב ה-NBA  הארדן, אחרי שלדבריה גילתה שהכדורסלן עם הזקן פשוט לא נותר נאמן לקשר הזוגי שלהם. "הייתי צריכה לשחרר אותו", מספרת קרדשיאן בהצצה לתכנית האירוח הטלוויזיונית המדוברת שלה שתשודר השבוע, "אני לא צריכה לסבול אנשים שרוצים להיות מונוגמיים, אבל הם לא מונוגמיים". אאוץ'.

לוהטת! קלואי קרדשיאן (Getty images)

לדבריה של הקרדשיאן עם הפה הגדול, כדורסלן קבוצת יוסטון עובר דברים בחייו שהרחיקו אותו ממנה - בהם ככל הנראה בילוי עם נשים שאינן מזכירות את נציגת משפחת הריאליטי-טראש הבלונדינית. היא לא רצתה "לכפות" עליו את הקשר, הוא רצה נשים אחרות, כעת זה נגמר ונחשף בשם אלוהי הרייטינג. אולי בפעם הבאה יהיה לך יותר מזל, קו-קו?

כמו שאר הגברים בחייה של קרדשיאן. ג'יימס הארדן (Getty images)


ובכן, העיקר שהיחסים עם בעלה לשעבר למאר אודום בסדר. קלואי קרדשיאן (Getty images)