זהו מסר עבור הגולשת עדי הימלבלוי: אין צורך להיות תמי לנצוט ליבוביץ בכדי להבין בנימוסים והליכות עבור גברת מגונדרת שכמותך, במיוחד כשאת יושבת על כיסא גבוה מול עדשת מצלמה, בעודך לובשת חצאית צרצרה. כך שאם לא תצליבי רגליים כמו ליידי, כולם יוכלו לראות מה קורה שם בין ה... נו, הבנת את זה.


הימלבלוי, אמא במשרה מלאה לליאו ושחקנית זוהרת ביום יום, הגיעה השבוע לעוד יום של ביזנס על סט הצילומים. עם זאת, בזמן ההכנות לבילוי יחד עם ישראל אטיאס מול הפלאשים עבור קמפיין שותף של השניים, לא הבחינה שהיא מתועדת כשהחצאית עולה אל על, מבלי שתשכל את הרגליים. התוצאה: תיעוד שמאפשר לכל העולם לראות את התחתונים של עדי - בצבע לבן, אם תהיתם. אופסי!


רואים? עדי הימלבלוי על סט צילומי הקמפיין (צילום: שוקה כהן)


ואז, עדי הימלבלוי שמה לב. תודה לאל

השחקנית הבלונדינית ואטיאס המסוקס, התייצבו לצילומי קמפיין הקיץ של רשת הנעליים "טו גו", שם השניים נדרשו להתמודד עם אביזרים משונים כמו גלגל ים בצבע זרחני - שכנראה אמור היה להדגיש את הנעליים שעל רגליהם. בעוד שהיא ריחפה מעל האבוב המרגש בקלילות, דווקא ישראל טבע בתוכו.

"כפרה, אי אפשר היה לסדר לי גלשן?". ישראל אטיאס


שוקע. הכוכב והאבוב

הסיבה לקושי של כוכב "זגורי אימפריה"? השחקן (שמככב בימים אלה על הבמה) נמנע בתקופה האחרונה מאכילת פחמימות, מנשנש בעיקר ירקות ושומר על אורח חיים ספורטיבי - כדי להיראות במיטבו בחתונה שתתקיים בתחילת הקיץ הקרוב עם בחירת לבו היפה, נעמי. אטיאס חמוד, אם אתה חתיך אבל לא מצליח לצאת מתוך גלגל ים, עדיף שתאכל קוביית שוקולד וזהו. אחרת איך תוכל לשבור את הכוס בחופה.


ישראל חתיך, אבל מיואש


ואז השתלט על העניינים


הכי פאן עם הקוסמופוליטן. ישראל "סקס והעיר הגדולה" אטיאס