אז "האח הגדול" לא מעודד אלימות, שימוש במילים חריפות או מרד משתתפים כנגד ההפקה - אבל האם בתקופה האחרונה הוא מונע גם ממעריצים בעלי ממון את הבעת התמיכה האולטימטיבית במתמודדים? למעריב אונליין נודע כי לאחרונה, חברת המסוקים שהשכירה כלי טיס שבאמצעותם עודדו את שי חי, ברק אדרי, אור סיונוב ושאר מתחרי העונה השביעית מהאוויר, הוזהרה מלהתקרב לאזור האולפנים בנווה אילן.
 
בשבועות האחרונים, הסבירו על המסך מנחי הריאליטי ארז טל וקורין גדעון, שהיו כמה ימים שבהם הועלו כל כך הרבה כלי טיס מעל לבית הסגור במתחם האולפנים - באופן שחרג מהטעם הטוב והיווה סכנה ממשית לטסים כמו גם למתמודדים. כעת, על פי יודעי דבר המפגן האווירי הגיע לסיומו - כיוון שהפקת "האח הגדול" החליטה לפנות לחברת התעופה, זאת בדרישה לעצור כל טיסה באזור אולפני נווה אילן.


לא יצולם מהאוויר. דודו כן בבית "האח הגדול" (צילום: רפי דלויה)

עם זאת, מבדיקת מעריב אונליין, גורם אחר בהפקה הסביר כי לא הייתה דרישה לסגור את השמיים מעל בית "האח הגדול", אלא רק שיחות הבהרה בין הצדדים. ככל הנראה, חברת התעופה פנתה להפקת הריאליטי במטרה לתאם טיסות מעל הבית, כך שנמסר להם שאין תיאומים לטיסות - וכי על המתמודדים להיכנס לתוך הבית ברגע שבו אפילו צל של מסוק מתקרב לאזור.


באותה שיחה, דאגו גורמים בהפקת התכנית להבהיר בפני חברת השכרת כלי הטיס את הדאגה והחשש מהטסת מסוקים בגובה נמוך - ובכך אף מסכנים את בריאותם של דיירי "האח הגדול", שנמצאים בהשגחת ההפקה. אז תסתפק בהפגנות המוניות בלבד, אח גדול.