הפקת "האח הגדול" כנראה לא הולכת לאהוב את מה שכתוב בשורות הבאות, אבל נדמה שהעונה השביעית היא זו שבה כל מודח ומודח בוחר להתקומם כנגד תכנית הריאליטי שבה השתתף עד לא מזמן. הפעם, מדובר במי שהודחה לני כשבועיים מהתחרות, אסתי לי פז, שמארגנת מחאה שאמורה לכלול את כל מי שבילה בבית המצולם בישראל בחודשים האחרונים - והודח ממנו, בעוד שאדם אחד ומיוחד נותר סגור בתוכו.
 
פז, כך מתברר, לא דיברה הרבה כשהיתה סגורה בבית "האח הגדול" - אך כעת, כשהיא כמו ציפור חופשיה ולא כבולה לחוקי הריאליטי, היא הולכת בעקבות דיירי עבר של העונה השביעית כמו גילי כהן ועומר קינן. אלה שהעבירו מסרים כנגד הפקת התכנית והקידום של הדייר המדובר ביותר בעונה, שי חי, על חשבונם, אם באמצעות הרשתות החברתיות או דרך משפטים שהודפסו על חולצות מתוחכמות. בערך.
 


כולם ישתתפו? אסתי לי פז (במרכז) עם מייקל אלרוי וקוקו אבסידריס (צילום מסך)


מתברר שאסתי לי, שככל הנראה עדיין מאוכזבת מהדחתה המוקדמת (כיוון שעזבה אחרי שבועיים בלבד את התחרות) חברה בקבוצת מסרים סלולרית של מודחי העונה הנוכחית של "האח הגדול". באותה קבוצה משתפים דיירי הבית לשעבר בחוויות שלהם מחוץ לתחרות, כך שבין הייתר מרבים  לקטר על הפקת התכנית והפוקוס לו זוכה הדייר והאגדה, שי חי. 
 
בעקבות התלונות של משתתפי העבר בעונה השביעית, שחוזרות ונשמעות נגד ההפקה, אסתי לי פז בקשה משאר מודחי העונה לארגן מסיבת עיתונאים מסודרת בהשתתפות אלה ששהו לצד חי בבית הסגור -  שבה ימתחו ביקורת מול כלל כלי התקשורת הישראליים. באם הרעיון יתממש, תהייה זו הפעם הראשונה שבה נשמעות טענות באופן מסודר כנגד הפקת הריאליטי של קשת, על ידי משתתפים רבים, בבת אחת.

אסתי לי פז, מרד באחיכם? 
"הצעתי לחבר'ה במקום שיהיו תלונות מפוזרות ברשתות החברתיות, אפשר לרכז את הדיון במסיבת עיתונאים אחת. באופן אישי אין לי ביקורת או תלונות על מה שקורה בבית 'האח'. החוויה הקצרה שהייתה לי שם הייתה נעימה וכיפית".


לא מספיק ברור? חולצת המחאה של עומר קינן (צילום: קוקו)



מקבלים הכי הרבה פוקוס? שי חי ותניה גרבר