מזון: הטבעונות תיעלם


חרי שהטבעונות הפכה לטרנד לוהט בשנה האחרונה, היא תאבד את הרלוונטיות שלה בעקבות ידיעות על כך שגם למנגו ולפטרוזיליה יש רגשות כמו כעס, ושהגזר מתכווץ מכאב בזמן שהוא נקטף, לכן תקום תנועה חדשה שתקרא לנו להפסיק לרצוח תפוזים וקישואים, ולהתחיל לאכול דוממים. מחקרים מאוניברסיטת פרינסטון יאששו את המגמה, ויקבעו שאכילת דוממים היא הכי מוסרית ואף מזינה. למשל, במקלדת יש כמות חלבונים שמספיקה לאדם בוגר, שולחן מגורר ושטיח מאודה הם מעדנים, ואכילת חצץ כבר לא תהיה סתם מטאפורה, אלא תשווק כאוכל שגם ילדים אוהבים, אומנם קצת קשה לעכל בהתחלה, אבל הי, לפחות לא גרמנו לירקות תמימים סבל מיותר.



ביטחון: דאע"ש יגיעו לישראל


השנה יתממשו האיומים של מנהיג דאע"ש אל־בגדדי, והם אכן ינחתו אצלנו בשעה טובה ויממשו את חזון הח'ליפות האסלאמית גם בארץ. הם יתחילו במשימה קלה ומתבקשת - עריפת ראשו של איתי אנגל, רק כי הצוואר שלו קרץ להם כבר הרבה זמן.



רשתות חברתיות: תופעת אמ;לק תתרחב


עד היום כתבנו רק אמ;לק, שמסמן את המילים: ארוך מדי, לא קראתי, לפוסטים שאוכלים את הראש, אך זה לא הפריע לנו לסמן אותם ב"אהבתי". בקרוב יגיעו לרשת קיצורים חדשים, למשל באינסטגרם: ממ;לצ - “מכוער מדי, לא צפיתי" בתגובה על תמונות של תינוקות שהורים מעלים, וגם הקיצור החדש עח;לה - “ערסים חוגגים, לא התחברתי", כתגובה על תמונה של כמה ערסים שיושבים בערב בסלון ביתם ליד עשרות פחיות רד בול וכותבים "התחלנו...".



ריאליטי וחברה: שי חי יזכה ב"האח הגדול"


לא די בכך שהוא יזכה, ההתנהלות החברתית שלו תאומץ על ידי ציבורים רחבים. למי שלא בקיא, השיטה פשוטה מאוד, ללכת למישהו קרוב, למשל חבר לעבודה, ולהגיד לו, "תקשיב, אתה שמן, שעיר ומגעיל, והכי גרוע, סובל מרגשי נחיתות, וזה שאתה שומע מזרחית רק הופך אותך לעוד יותר מטומטם". אחרי שהוא נעלב ומתרחק בבכי, יש לבקש לדבר איתו כמה דקות ולהגיד לו - תשמע, אני רק אומר לך את האמת, כי אני לא צבוע, אבל אם במקרה, משום מה, משהו ממה שאמרתי פגע בך באיזשהו אופן, אז אני מתנצל. ואה כן, שכחתי להגיד לך שאתה גם מסריח מהפה. ותגיד לדנית שתבוא אלי, יש לי כמה דברים להגיד לה, דנית, החיים שלך בזבל ככה שהדבר הכי טוב שיכול לקרות לך זה שיפטרו אותך מהעבודה ותתחילי הכי מלמטה שאפשר, אגב, יש לך מושג למה בעלך מתקשר בשעות מוזרות בלילה לג'ינג'ית מהכספים? טוב, לא משנה, וסליחה אם אמרתי משהו לא במקום, פשוט הייתי חייב, כי אני מחויב לאמת, אבל אם במקרה משהו ממה שאמרתי עכשיו הרגיש לך לא במקום, אז תסלחי לי. זה נדיר אבל אולי אני טועה, ולכן אני מתנצל מעומק הלב, רק תגידי ליעל שתסיר את השומה המכוערת שיש לה על הפרצוף, ושיהיה יום נעים לכל הרדודים פה חוץ מלג'ינג'ית הדוחה מהכספים.



משפט: האדם הפשוט יישב על כס השיפוט


עד 2015 כל אחד מאיתנו רק ידע כמה צריך לקבל האנס יניב נחמן, מי דרס את גל בק ומי לא רצח את תאיר ראדה. כל קופאית בסופר היא מומחית פורנזית שמנמקת את הפסיקה שלה: "בטוח שהוא לא רצח, כי יש טביעת נעל לא שלו בזירת הרצח". מול טיעון כזה קשה להתווכח. לכן מ־2016 יצטרף להרכב השופטים אדם מהעם, עדיף מזרחי, מומחה לכל דבר ויודע תמיד את האמת, כך ההחלטות של בית המשפט יהיו מאוזנות וצודקות יותר - והכי חשוב, גם טוקבקיסטים יתחילו להיות מרוצים ממערכת המשפט.




בעקבות השיר "מושיקו, צא מהארון", עובדים ב"הכוכב הבא" על חמישה שירים מצחיקים נוספים:


1. מוחמד לא יודע להתאים צבעים, אוכל כל היום חומוס גרגירים, פלא שאין לו חברים?



2. יו אברם, אתה שחור שרץ מהר, רק בחושך אתה צריך להיזהר



3. קוראים לה אביב, ובשבילה פחמימות וסוכרים הם לא רק תחביב



4. סווטלנה חמודה, עוד יעשו לך בירור, את באמת זורמת עם כל בחור?



5. “הכוכב הבא" לאירוויזיון - עם בדיחות על מלפפון, כבר עדיף להישאר בארון