עוד חודש וקצת הבחירות לכנסת ה־20. כרגיל ולפי חוק, יוכנסו 120 ישבנים לתוך 120 מושבים שהרגו יותר מדי צבאים חמודים, כדי להרכיבם באגם הדרעק שלנו. מאחר שמדובר בהרבה שקרנים, נהנתנים, שהאמת היא ממש המלצה בלתי מחייבת עבורם, עשיתי לעצמי אלפון במי ומה שהפכו ויהפכו את משכן הכנסת לאתר פסולת. אגב, הריח והריקבון רק עלינו, הם לא מריחים.

א. קודם כל אהוד אולמרט. כי ביבי אמר שהוא אשם במחירי הדיור, כי הוא השאיר לו לפני שש שנים חרא של מדינה לנהל. בסדר, זו לא הפעם הראשונה שבה ביבי משקר; אל״ף זו גם האות הראשונה בפתק של מפא״י. הם חייבים לשנות את האותיות ל״פאתט״, או בגלל המגבלה "פתט". כי הם כל כך פאתטיים הזוג הזה, ציפקה פיט־פוט ובוז'י הרפה, שהם אפילו לא נלחמים בהגדרה של הימין שהם שמאל. פוי, הם מגעילים אותי; אל"ף זו גם אמינות - מושג שלא קיים אצל הנבחר, לעומת הבטחותיו לבוחר.
ב. זה נפתלי בנט הגבר. זה נפתלי שאם יהיה רה׳׳מ נראה כאן הרבה בראוניז. לא, לא, טעיתם! אלה יהיו משמרות החוק שיגנו עלינו מפני גנבים ערבים בנגב ובירושלים, כי פאשיזם חייב להיראות, לא רק להיעשות. בגנבים יהודים נפתלי לא התחייב לטפל, כי הוא עסוק במניעת פריצות לרכב עכשיו, בקדנציה הבאה. אמממ מעניין.

בי"ת זה גם הבית הלבן, מפלגתו של נפתלי הגבר. שם שונאים פרענקים, כי הם לא מייצגים את האידיאלים של יוסף בורג ז״ל. שם בבית הלבן, זו ציונות חרשה: אנחנו אנטי־ערבים ואנטי־פרענקים ואנטי־ יהורים שאין להם כיפה׳לה קטנה על הראש. אגב, מה קורה עם חסון הדרוזי שעמד עם איילת בכנס של הבית הלבן? הוא במקום ריאלי? בסך הכל הוא לא פרענק ולא מוסלמי, הוא ערבי דרוזי, אז הוא ריאלי הוא?
ג. נדמה לי, אני לא משוכנע, שזו אות בקלפי של שודדי הקופה הציונית, אגויידה ישרואל. אתם יודעים נו, אלו שמתגייסים מתוך שליחות וישר נשכבים על הגדר, ואחרי הגיוס רצים לעבודה. גימ׳׳ל זה בעיקר מוישה גפני, וגפני בדנ"א שלו מחובר לוועדת הכספים. אני רק שאלה, אולי גפני יהיה שר העבודה? כי פעם לאגויידה ישרואל היה גם פא״י - פועלי אגודת ישרואל. זה קרה כשחרדים עוד עבדו כאן, ולא היו סתם חניוקים, עלוקות על הקופה הציבורית.
גימ"ל זה גם גלנט יואב, אלוף פד"ם מיתולוגי, שהשמיד לדבריו מאה מנהרות טרור. איזה יופי? חבל רק שנותרו 50 שהוא לא השמיד. איך אומרים על ביטחוניסטים? תלוי מהיכן אתה מסתכל על המציאות, ממה שעשית, או בעיקר ממה שלא עשית. אבל לפי הקשקשת ברשת, הוא מתאים להיות שר ביטחון. כי מי ידאג לפנסיונרים, אם לא אלוף במילואים?
ד. בגדול זה "די לנו בעושק הקופה הציבורית". 500 מיליון שקל בהוצאה ישירה של האוצר (בהוצאות עקיפות במשק זה יותר מ־1.5 מיליארד שקל) עולה לנו החגיגה של הדמוקרטיה. 11 מפלגות, רובן קיקיוניות, נאבקות על תנאי עבודה מהטובים במשק. מה אפשר היה לעשות בכסף הזה? למגן את כל הרק״ם של צה״ל, למצוא פתרון חלקי למצוקות האשפוז, לתת דיור ציבורי לעניים האמיתיים, ולא רק לחברים של שר השיכון (כן, בטח שהם עם כיפה אלא מה?).
דל״ת זה גם מסר לעם הטיפש. חדלו להיות דגנרטים ולהאמין שיהיה כאן שינוי. כי ממש לא; ואיך אפשר בלי דרעי אריה־גנב־זכאי־צדיק־תמיד? איך באמת? איך מתאים לנו ששר שהורשע בפלילים יישב בשולחן הממשלה? נכון שזה צו השעה? בטח, אולי יעביר על הקופה עוד סיבוב. כן, תנו לו את משרד הפנים. רק תיתנו לו ותראו מה הוא עושה שם, כי הוא כבר היה שם ומכיר את השיטה.
ה. נו טוב, נהיה לרגע יהודים - ה״א זה השם, האל הקדוש. אז איפה הוא בדיוק כשצריך אותו? בשואה הוא נעדר. והיכן היה כאשר מנהיגינו שלחו אותנו למות במלחמות שלא היו צריכות להתחיל, ולבטח לא להסתיים כפי שהסתיימו? איפה הוא כאשר נציגו עלי אדמות, כבוד הרב הראשי לשעבר יונה מצגר גנב (לכאורה, הוא טרם הורשע) הפקר־הפקר־ פטרושקה, והפך גויים ליהודים ברגע, בשביל קצת ״געלט״, וגבה תרומות לעמותות, שלא הגיעו ליעדן (לכאורה. כמובן לכאורה, רק איפה זה כייסף?) - אז איפה הוא השם כדי לטפל במפגע הזה?
ו. "וכאשר העם כולו יתקומם נגד הממשלה הזאת״, מתוך ״מלחמה על יו״ש״, ״עיטורי כהנים״, גיליון 105. הרב צבי יהודה מצוטט איך לדעתו יתקומם העם נגד הממשלה, אם וכאשר יוחזרו שטחים. והוא ממשיך ואומר: ״הממשלה בשביל העם, ולא העם בשביל הממשלה״. ומה אומרת על זה סגנית חתן התנ״ך הבינלאומי, הגב' שרה־אנטואנט? בקיצור, היכונו למלחמת האזרחים. זה כבר על האש, אבל אתם רוצים את זה וול־דאן, נכון? אז חכו קצת.
ז. האות הזאת מסמלת בשבילנו את מה שאנחנו מקבלים מהשלטון (כל שלטון, תהיו בטוחים) בכל יום נתון כאן; האות הזאת מסמלת את האיבר הכי פעיל אצל ניצבים, שחברים בסגל הפיקוד הכללי במשטרת ישראל; האות הזאת מסמלת את מה שחושב עלינו המנגנון השולט במדינה. עצוב? זה מה יש, זה גם לא ישתנה.
ח. מייצגת את הערך החשוב ביותר באנושות - חיים. אנחנו בזים לערך הזה, חושבים שבאנו לכאן לחיי נצח ולא ל־75 שנה בממוצע, עד שנגיע למסדרונות בבתי החולים כדי למות כמו פליטים בניגריה. אז מחנכים אותנו שנספיק להרוג כמה שיותר, עד שנמות. עדיף שנמות על קידוש השם. ביבי מצטיין בהספדים, חפשו ב״נט״ ותראו כמה הוא טוב בזה, אז אם אתם חפצים בכבוד, חנכו את בניכם למות בשבילו, אולי הוא יבוא. אם לא יהיה עסוק בנסיעה לפריז, או לקונגרס.
חיים הרצוג היה הנשיא השישי שלנו (1983-1993), אז מדוע זה מסמיך את בנו בוז׳י להיות כאן רה״מ? הוא אדם ערכי ונחמד? שיישב בוועדת פרס ישראל. מה הכישורים שלו לנהל מדינה, טוב יותר מהנוכחי (שהוא הגרוע ביותר שיש בנמצא)? אני טרם התרשמתי, אולי אתם כן.
חברה קדישא. איך שכחנו את החבר'ה האלו שעושים כסף טוף מיאוט רק ממוות. אגרות והסעות, וקצת טיפים לחזן שיתכוון בתפילות.
חי״ת זו גם חנין זועבי, שמתעבת אותנו, היאהוד, ומעודדת אלימות נגדנו. אבל בדמוקרטיה, גם לכאורה, אסור לפסול נציגה של הרבה ערבים שרוצים לראות אותנו מדממים, בדרך לחברה קדישא. והיא מייצגת אותם, בדיוק כמו שבנט מייצג הרבה יאהוד משובח, שרוצה לראות ערבים מתים, והרבה אם אפשר. וחכו, חכו, עוד נקבל את מיכאל בן ארי, ברוך מרזל ואיתמר בן גביר. הם ה״חנין זועבי״ של היאהוד. יהיה ״שמייח״ במליאה באגם הדרעק. נא להתנהג בהתאם ולהגדיל את נוכחות משמר הכנסת.
ט. ״טוב למות בעד ארצנו״. יש ילד שלא למד את זה בבית הספר לפחות 12 שנה? אומרים לנו שיוסף טרומפלדור אמר את זה. אבל הוא לא ידע עברית, אז בנו סביבו אגדת עם ורוצים שנמות עליה. למה לא ״טוב לחיות בעד ארצנו״? מה יעזור לנו בדיוק אם נמשיך למות בשבילה? כדי שפוליטיקאים יגיעו ללוויות של בנינו? שיבטיחו נקמה? ואם הם מבטיחים, הם מקיימים?
י. יונה מצגר, צדיק; יעקב ליצמן, סוג של צדיק; יהודה איש קריות, ה״מוסר והבוגד״, עד המדינה הראשון לפי הברית החדשה, כאשר הסגיר את ישו. בהמשך תלה את עצמו. אז תשמרו על שולה זקן. היא כל כך אדוקה, שלא תחקה לנו את יהודל'ה הבוגד.
יו״ד זה גם יאיר'קה החתיך שמכה על חטא עכשיו. אני הייתי מעניש אותו בהקשבה לכל נאומיו והתבטאויותיו בעת מלחמת צוק איתן. אל תשכחו שאת המבצע הזה שנמשך 51 יום, יאיר'קה והקיבינימט הביטחוני־מדיני, לא רצו להגדיר כמלחמה, כי זה היה עולה כסף. תשאלו את יאיר'קה איך היה להיות גנרל במלחמה הזאת. הוא נהנה להיות דובר הממשלה? ומה עם כיפת ברזל כלכלית ליישובי עוטף עזה? הם קיבלו אותה? קיש־קיש קריא איסתרא בלגינא. דיבורים כמו חול ואין מה לאכול. האיש מביך בהלקאה העצמית, דיר באלקום לבחור בו.
יו״ד זה גם ישראל ביתנו, שדואגת לבתים של החברים שלה. איזה מנגנון, איזו שיטה, איזה יופי הם שותקים בחקירה, פשוט תענוג, אמנות צרופה של פשע מאורגן. ואף אחד לא מלשין על הבוס איווט, כי אלו לא יהודה איש קריות, יש להם ערכים.
יו״ד זה גם ינון מגל, עלוקה חדשה, סמל לערכים כמו שקיפות. וכך כותב הדמוקרט הגדול: ״חבורת האפסים בטוויטר פותחת פה עאלק מתוחכם, על גאון כמו חנוך דאום. תמשיכו לצייץ ולהתבוסס במי האפסיים שלכם. לוזרים״. אין ספק, דמוקרט גדול, שמעריץ את דאום שהתעלל באזרח שדיווח ממופע שלו, ושלח אותו להתאבד. תבחרו ב״בית הלבן״, תקבלו את ינון מגל, ואם תמחו הוא ישלח אתכם להתאבד, האיש הזה שהסריח והגעיל כל יסוד לעיתונות עם שקיפות. להקיא רק מלקרוא.
כ. איזה כיף? כ״ף זה כולנו. כ״ף זה מוישה כחלון שמבטיח לנו ימבה הבטחות, אבל איך יקיים? איך ידאג לדיור? איך ירוץ לכיסא בממשלה? מהר, לאט? איך ישכח מהר את ההבטחות? כן, כולם שוכחים. תשאלו את יאיר׳קה. 
כ״ף זה בעיקר כסיל, ואת התואר הזה גורף ללא מתחרים דני דנון, סוג של בדיחה פרלמנטרית עצובה במיוחד.
ל. שוב ל׳צמן? הי, מה אתה רוצה מהאיש הזה? הוא צריך לדאוג לציבור האנטי-ציוני שלו. ונכון שביבי לא אוהב את המחנה הציוני, אבל את האנטי־ציונים של ליצמן הוא אוהב מאוד, והם יהיו בקואליציה. איזה יופי של ערכים יש בפוליטיקה שלנו.
מ. האות ה-13 באל״ף־בי״ת. שכיחות השימוש בה הוא 6.29%, המילה הנפוצה היא ״מספיק״. רוצה לומר: מספיק לרמות אותנו. מ״ם היא גם האות הראשונה במילה ״מפלגה״.
בואו ונראה מה אומרת הגרפולוגיה על המ״ם: עצורים, פחדים, ביישנות, מחנק, הערכה עצמית נמוכה, חוסר ביטחון, נרפות, חוסר העזה, קושי לגלות יוזמה ולקבל אחריות, התחנחנות ורצון למצוא חן. האמת? מדהים איך הגרפולוגיה מתארת חברי מפלגה בכלל, ואת החבר מגל ינון בפרט.
מ״ם זה גם מרצ, מפלגה שמאבדת את עצמה לדעת. ערימה של קשקשנים שעוד לא עשו כאן כלום. הא שכחתי, הם תמכו ביצחק רבין בהגליית 415 המחבלים ללבנון בדצמבר 1992. בין המגורשים: עבד עזיז אל־רנטיסי, מחמוד א־זהאר, ואיך נשכח את איסמעיל חנייה? נכון שהממליץ העיקרי היה הרמטכ״ל אהוד ברק, אבל מרצ תמכה ואנחנו משלמים בדם מאז. חשוב מאוד שזהבה׳לה תדגיש בפני קהל בוחריה שהאבות המייסדים של מפלגתה הקימו את חמאס. האמת חשובה ומטהרת.
מ״ם זה גם הפרחה הפרלמנטרית, מירי רגב. תביטו ותקשיבו לה, תבינו עד כמה רעילה רמת הגז מתאן באגם הדרעק שלנו. מפחיד.
נ. זה רק נתניהו בנימין ונתניהו שרה. השקר האחרון מהשבוע מגיע מהמכינה בעלי. לדבריו של רה״מ מקורות רשמיים בבית הנשיא תדרכו אותו שהנשיא ראובן ריבלין אמור להטיל את פעולת הרכבת הממשלה על המפלגה שקיבלה את מספר המנדטים הגדול ביותר. בית הנשיא הכחיש שהיה תדרוך כזה, רשמי או לא.
אבל רה״מ שיקר, אז מה? זו פעם ראשונה? גם החוק אינו מתיר לנשיא לנהוג כך. ביבי הכזבן הקים ממשלה אף שהפסיד לקדימה בבחירות לכנסת ה־18, אז מה? אפשר לשקר לעוללים שכבר הולכים למות בעד ארצנו, או בשביל ביבי, שהם יבחרו, אז שיפסיד את ההזדמנות?
ו״בואי, שרה, הולכים״, היא לא אשמה בכלום. הוא הביא אותה לבלפור 5 בירושלים. קוראים לזה אחריות מיניסטריאלית. רבין התפטר בשביל הרבה פחות. היא מגיעה לנו, היא המחלה הלאומית שלנו, ואנחנו לא הולכים להחלים ממנה בקרוב. ממש לא.
ס. התורה הקדושה לא אוהבת את האות הזאת. בשבע פרשיות מצוות שמירת השבת אין האות סמ״ך. גם באיסורים רחמנא ליצלן על מי שמחלל שבת, אין סמ״ך. גם בסוגיות של יום כיפור אין סמ״ך. אבל בפוליטיקה הסרוחה שלנו, ישנם סילבן שלום, סופה לנדבר והפורשים סער גדעון וסטם מיסז׳ניקוב (שעכשיו עסוק קצת בפלילים). באמת מעניין, אז התורה לא שורה בכנסת, הא? אבל להשתמש בשמה כדי לגנוב? זה יש, בטח שיש, תבררו בש״ס.
ע. זה ערבים, שיהודים אוהבים לשנוא, כי הם מזכירים להם את עצמם לפני שעלו ארצה. בכנסת ה־20 יהיו אולי 12-15 ח״כים ברשימה המשותפת, כי החכמים היהודים העלו את אחוז החסימה. יהיה מעניין, אם נוסיף את הנציגים הערבים של מפא״י ומרצ. למירי רגב יהיה במי להתעלל ואת מי לקלל.
פ. מתוך הגרפולוגיה - אגוצנטריות, נטייה להגזמות, סערת רגש, פטפטנות עם נטייה להיסטריה, חומרנות. ומי המועמדים שלנו לתכונות האלה? פירון שי, פורוש מאיר, פואד בן אליעזר, ואיך נשכח את פאינה קירשנבאום? כולם־כולם דאגו לכם, רבותי, בדרך זו או אחרת. נכון שדאגו גם לביתם (רק פואד ופאינה), אבל באמת, ביני ובינכום, פירון נחוץ במשרד החינוך? לא מספיק ההרס שביצע שם שנתיים?
צ. אמור היה להיות צדק. עכשיו פופולרי לומר צדק חברתי, שלא היה וגם לא יהיה, כי כולם משקרים לכולם, ובעיקר משקרים לנו. האות הזאת היא גם הצבא שלנו, שימנע בכל כוחו את החלוקה הנכונה של המשאבים. צבי הוא חיה אצילית, שהורגים אותה בשביל להניח עליה את התחת של נבחרי הציבור באגם הדרעק. חבל, ממש לא צדק.
ק. בגדול, ״קטן עלינו״. אז מה אם ש״ס שלחה כבר שבעה ח״ב לכלא? קטן עלינו. אז מה אם ריצו עוד חמישה ח״כים עונש מאסר, ואגם הדרעק הוא הסקטור הקטן ביותר בישראל מאז הקמתה ששלח כל כך הרבה נציגים לכלא. עדיין יש מספיק פתאים בדמוקרטיה הישראלית שמאמינים שהכנסת דואגת לציבור. המציאות שלפיה זה ממש לא נכון, ממש לא מעניינת אותם.
ר. בגדול מייצגת את המילים רשע, רוע והתנכרות, שהיא המאפיין העיקרי של נבחרי הציבור כלפי הציבור; אבל אם נתאמץ, נלך על רפואה. חבל שמנהיגנו הדגול מקדיש את מרב זמנו ואונו למלחמה בקונגרס האמריקאי ולא במלחמה למען רפואה שוויונית לציבור. במילים אחרות, לא רק לעשירים שהם חברים שלו, ושל כל 120 האנשים שעובדים עלינו שם, אתם יודעים איפה ב־אה״ד.
ש. האיש שבאמת מנהל אותנו וקוראים לו שלדון אדלסון. בגללו מתה העיתונאות החופשית, בגללו ביבי נוסע לקונגרס, וזה רק חלק קטן מהבגללו. הישיש האמריקאי הזה הוא האסון שלנו, אבל רוב הבוחרים עוד לא הפנימו את הנתון הזה.
ת. תהיה כאן כנסת הרבה־הרבה יותר גרועה מקודמותיה; תקווה תישאר רק המנון, אבל עם הכנסת שתהיה אין לנו ממש תקווה, וכל אחד יתבקש לדאוג לעצמו, כי השלטון לבטח לא ידאג לו; תאמינו לנו, מבקשים הפוליטיקאים, אבל אני מבקש: אל תאמינו להם, בעיקר אל תאמינו בהם.