להאזנה לקטע 

שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע,


בני הזוג המלכותי שרה ובנימין נתניהו משגרים לאולפנים השונים את שליחיהם ומאשימים את אב הבית מני נפתלי בריבוי ההוצאות במעון ראש הממשלה. אודה ולא אבוש, לא האמנתי שאראה בחיי תועבה כזו, מדובר בשבירת שיא החוצפה של כל הזמנים, אב הבית הוא זה שאכל את הסושי בעשרות אלפי שקלים, ואת הגלידה פיסטוק בעשרות אלפי שקלים, והוא זה שקנה את הנירות הריחניים לעילוי נשמתו של אביה של הגברת בעשרות אלפי שקלים, והוא זה שאילץ את הגברת האומללה להשקיע תקציב עתק בניקוי בית ריק בקיסריה, והוא זה שלא שילם לעובדים האומללים על הקניות השונות אליהן שוגרו בפקודתו של ראש הממשלה שלנו.

בקיצור, בנטייתם הפתולוגית תמיד למצוא איזה פראייר שיהיה האשם התורן, הלכו בני הזוג נתניהו צעד אחד יותר מדי, אני מאוד מקווה שמני נפתלי יספר לנו אחת ולתמיד מה באמת קרה שם, וכן, לאיפה הלך הכסף.
שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב,


בנמל העתיק של קיסריה מצאה קבוצת צוללנים את אוצר מטבעות הזהב הגדול ביותר שנמצא מעולם בישראל. למעלה מאלפיים דינרי זהב, בני אלף שנה בערך. הן ראו את צלאח א-דין, ראו את הצלבנים ושקעו בקרקעית הים בנמל.

אדם רגיל שמוצא מטבע ברחוב מברך את מזלו הטוב וקונה ארטיק לילד. החברה האלה מצאו אלפיים. זהב טהור. ששוות הרבה יותר מהזהב שיש בהן כי הן עתיקות. והחברה האלה לא חילקו את השלל ביניהם, הם מסרו אותם לרשות העתיקות, כי הן חשובות הרבה יותר מערכן בשוק.

הן מספרות סיפור. פרק בהיסטוריה של ארץ ישראל. שודדי העתיקות שעושים זאת למען בצע כסף ומוחקים פרקים שלמים בתולדות הארץ הזאת. חבורת הצוללנים נקיי הכפיים וישרי הדרך יכולים להיות דוגמא לכל אזרחי ישראל. הם גם מעניקים  שיעור פרטי לאחד מתושבי קיסריה, לפחות בתחום היחס למה ששיך לציבור. 

"חמש בערב", כל יום ב-17:00, ב"רדיו ללא הפסקה"